Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asunnon loppusiivous

Vierailija
22.04.2015 |

Apuja kaivataan. Huomenna muutan pois tästä ja mietin, oonko nyt tehnyt kaiken vai vieläkö pitää jotain tehdä (mun eka muutto kyseessä jos tähän muuttoa kotoa ei lasketa). En älynnyt kysyä vuokraisännältä ja nyt on jo myöhäistä soittaa. Oon nyt imuroinut, luutunnut lattiat, käynyt läpi kaikki listat, oven karmit, valokatkaisijat ja töpseleiden ympärykset, pessyt ikkunat joka puolelta ja ikkunan pielet myös sisältä, kaapit ja hyllyt on luututtu, wc:ssä olen pessyt suihkun, pytyn sisältä ja ulkoa, lavuaarin, putsannut viemärin ja pessyt lattian, keittiössä on liesituuletin putsattu, uuni ja tiskialtaat, roskakaappi ja laatikot pesty ja jääkaapista ja pakastimesta on kaikki hyllyt ja laatikot pesty. Vieläkö mun täytyy tehdä jotain vai onko tää nyt hyvä? Huomenna luutuan vielä uudestaan, kunhan kaikki huonekalut on saatu pois eikä enää ole kuusi ihmistä hyppäämässä täällä kengät jalassa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän riitä!

Vierailija
2/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit vielä kerran käydä koko listan toiseen kertaan, niin eipähän tule laskua vuokranantajalta siivouksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, kämppä on varmaan paremmassa kunnossa kuin omani tähän muuttaessani.

Vierailija
4/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 19:51"]Eiköhän riitä!
[/quote]
Jes! Kiitos vastauksesta. :)

Vierailija
5/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muille kans :)

Vierailija
6/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroitu jääkaapin takaa? Ja lieden? Huomattu pyyhkiä myös lieden sivut? Ja jääkaapin päältä?

Epätavallisen huolellisesti olet siivonnut. Omat vuokralaiseni ovat harvoin vaivautuneet noin perusteellisiksi, vaikka heillä on selkeä lista siitä, mikä pitää siivota.

Vierailija
7/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kyllä, perussiistiä pitäisi olla ja ikkunat pestynä. Ylläpitosiivoukseen kuuluu liesituulettimen puhdistukset jne. jääkaapin tauksen olisin itse putsannut myös, jos on sellainen kaapistoon upotettu, jota tulee harvemmin siirreltyä.

Vierailija
8/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meillä luki ohjeissa just tuo jääkaapin taus ap.n mainitsemien lisäksi. Ja ilmanpoistoventtiilien putsaus

Vierailija
9/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 19:55"]Imuroitu jääkaapin takaa? Ja lieden? Huomattu pyyhkiä myös lieden sivut? Ja jääkaapin päältä?

Epätavallisen huolellisesti olet siivonnut. Omat vuokralaiseni ovat harvoin vaivautuneet noin perusteellisiksi, vaikka heillä on selkeä lista siitä, mikä pitää siivota.
[/quote]
Jääkaapin takaa voisin imuroida huomenna vielä. Se on niin iso ja painava etten saa sitä siirrettyä yksin. Lieden sivut on kans pyyhitty.

Vierailija
10/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sitä jääkaapin taustaa lukuunottamatta tehnyt jo kaiken, mitä pitääkin. Onhan keittiöstä alasokkelitkin putsattu? Uskoisin kyllä, että olet. :D Oikein hyvää muuttopäivää ja onnea uuteen kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi