Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin pastafarien kuuluu pitää pastasiivilää päässä?

Tietääkö joku?
03.01.2022 |

Pidetäänkö sitä myös nukkuessa tai uidessa Pastahirviön kunniaksi ja hänen tahtonsa mukaan? Pakotetaanko pastafarien lapset pukeutumaan siihen vai saavatko nämä itse valita joko pastasiivilän tai suvun hylkäämisen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun siltä tuntuu, ja jos löytyy päähän sopiva. Ikeassa voi käydä kokeilemassa, löytyykö sopivaa. Talvella kannattaa käyttää muovista, metallinen jäädyttää ilkeästi.

Vierailija
2/7 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pastafari haluaa helteellä tai kovalla tuulella kiinnittää pastasiivilän päähän sitomalla sen päälle huivin, niin poistetaanko tämä aloitus kuten täältä on poistettu kaikki päähuivia käsitelleet aloitukset (joissa enemmistö viesteistä aivan asiallisia)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa telkkaridokumentissa näyttävät ottavan homman aika tosissaan.

Vierailija
4/7 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivilää käytetään aina kun on erioikeus käyttää uskonnollista päähinettä, kuten esim. passikuvissa ja joittenkin firmojen työasujen kanssa.

Vierailija
5/7 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa telkkaridokumentissa näyttävät ottavan homman aika tosissaan.

Kyse on uskontokritiikistä.

Kaikki pastafarismin säännöt ovat vastaavia kuin mitä valtauskontojenkin piirissä esiintyy.

Vierailija
6/7 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mä luulin että se siivilä annetaan kasvaa hiuspehkon sisälle, syyllistyinkö jumalanpilkkaan?

Vierailija
7/7 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa mä luulin että se siivilä annetaan kasvaa hiuspehkon sisälle, syyllistyinkö jumalanpilkkaan?

Syyllistyit. Nyt sitten katumusharjoitteita. Suosittelen ruoskintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme