Kiertopäiviä seuranneet, mikä kp olette tullut raskaaksi?
Jos kierto on vaikka sen perus 30 päivää ja olette harrastaneet yhdyntää vain kerran rai kaksi niin mikä kp on tärpännyt?
Kommentit (15)
Kierto 28 päivää, tulin raskaaksi kp 20. En seurannut päiviä, koska emme suunnitelleet vauvaa, mutta tuona päivänä oli ainoan kerran seksiä kahden kuukauden aikana.
En seurannut kiertoa, mutta harrastimme seksiä joka toinen päivä. Raskaaksi toisesta kierrosta.
Kp 9, tiedän varmasti, kun oli ainut kerta, kun harrastettiin ilman ehkäisyä. Mun kierto oli tuolloin 23 vrk.
Kierto 28 päivää
Ensimmäisellä kerralla tulin raskaaksi joko kp 10 tai kp 12 (todennäköisesti tuona jälkimmäisenä) sen jälkeen olin illat töissä viikon eikä ehditty yhdessä sänkyyn. Tuli tyttö.
Toisella kertaa tulin raskaaksi kiertopäivänä 19, tiedän siitä, että oli ainoa kerta, jolloin kondomi ei ollut käytössä. Käytössä oli siis "varmat päivät" ja olin tunnistaneeni ovulaation reilusti aiemmin. Iloinen yllätys vauva oli toki, muuten olisi vielä pari kuukautta käytetty kondomia hedelmällisimmän ajan. Sanomattakin selvää, että toinen lapsi oli poika tuossa kierron vaiheessa.
Nykyisessä raskaudessa harrastimme seksiä kp 5, 7,8,11,12, 13, 16 (puhelimessa kuukautissovellus, johon huvikseen merkkasin päivät). Tulokkaan sukupuoli ei ole tiedossa eikä tarkka hedelmöityspäivä. Joka kerta olen siis tullut raskaaksi ensi yrittämällä.
Me "tehtiin" vauvaa kp 10, 12, 14 ja 16. En tiedä milloin ovulaatio oli mutta tulin ekasta yrityskierrosta raskaaksi. Veikkasin että nuo olisi hedelmälliset päivät ja se toimi. Kierto on 30 tai 31 päivää yleensä.
kp 13, silloin oli yhdyntäkin. kierto 27 päivää
Kp 4, ainut yhdyntäkerta tuolle kierrolle.
Kierto 27-28 päivää, ja tiedän että ovulaatio mulla tapahtuu jo siinä 10. kiertopäivän paikkeilla (tunnen sen selvästi). Ensimmäisestä raskaudesta tiedän että raskauden oli alettava 6. päivänä olleesta yhdynnästä, koska siinä kierrossa ei muita yhdyntöjä ollut miehen ulkomaan työkomennuksen takia. Toisesta en tiedä niin tarkkaan.
Kp 11, 11 ja 10, ovat nyt ainakin olleet. Kierto 28.