Miksi vanhat 30+ miehet kuvittelevat olevansa komeita?
Näytätte lähinnä tältä http://fc09.deviantart.net/fs70/i/2011/241/5/7/old_man_by_barnulf-d488d6k.jpg
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:59"]
Hyi vittu yli kolmikybäset äijät on kuraa! t n 25
[/quote]
Noin lapsellisesti kyhätyn kommentin perusteella tuskin kukaan yli 20 -vuotias kuvittelee sinua aikuiseksi
Kun mittari heilahti yli kolmen kympin on vienti lisääntynyt huomattavasti. Lähes aina ravintolassa törmää itseään 10-20 vuotta nuorempiin naisiin, jotka tekevät aloitteen. Mistä tämä johtuu? En tiedä. Olen ajatellut että nuoremmalla sukupolvella on piirua vapaampi käsitys seksitouhouista. M38
20-vuotiaathan eivät näytä vielä edes miehiltä, eli kyllä mun silmääni miellyttää kypsempi mieskomeus!
Voi lapset, kun sitä komeutta ei määritellä teidän makumieltymystenne mukaan.
Tulostapas ap. aloituksesi ja lue se sitten, kun olet itse se 3-kymppinen, niin vieläköhän silloin olet samaa mieltä. ;)
Olipas söpö pappa, mutta pelästyneen näköinen. Vaimonaan syöttäisin kahvijugurttia tuohon avonaiseen suuhun, niin sille tulisi parempi mieli.
Mutta asiaan, eli totta kai yli 30v miehet ovat komeita; silloin vasta kukonpojista alkaa miehiä tullakin. Omani on melkein 50v ja komeampi kuin ikinä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:38"]Mehän ollaan, komeita, rikkaita ja meil on iso muna :D Pusi, pusi ♥ [/quote] Ootte vanhoja, ryppyisiä. Eli kaukana komeasta.
[/quote]
Mikäs teini se tälle palstalle on taas tullut?? Eikö teineille TODELLAKAAN ole omia palstoja riittävästi?
mamma 40 v
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:42"]
Komein tuntemani mies on 30-vuotias ja olen itse 20 v nuorempi. En silti antanut, koska tuntui oudolta ikäeron takia.
[/quote]
Hahhaa! Menehän leikkimään nukeilla.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:42"]Vai on ap saanut pakit kolmikymppiseltä. :D [/quote] Väärin. Vanhat äijät ei ymmärrä etten halua ikäloppua miest
[/quote]
Ja kolmekymppiset on ikäloppuja! Voi taivas.
Ennen olin nuori ja komea. Nykyisin vain komea.
Mistä löysitte ton kuvan??? Toi on mun entinen ihastus! <33 Missä sen rillit on?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:07"]
Mistä löysitte ton kuvan??? Toi on mun entinen ihastus! <33 Missä sen rillit on?
[/quote]
& Hieno uus paita <3
Suurin osa miehistä on paremman näköisiä vanhempana kuin parikymppisenä.
Kyllä kolmikymppinen mies on ihan näyttävä näky jos pitää huolta itsestään. Kuten on myös kolmikymppinen nainenkin :P Kaljamahat ei liity ikään vaan elämäntapaan.
m32
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:42"]
Komein tuntemani mies on 30-vuotias ja olen itse 20 v nuorempi. En silti antanut, koska tuntui oudolta ikäeron takia.
[/quote]
Hahhaa! Menehän leikkimään nukeilla.
[/quote]
Alapeukutin vahingossa. :( Elämäni ensimmäinen vahinkopeukku. :((
Koska heillä on enemmän rahaa entä parikybäsillä
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:59"]Hyi vittu yli kolmikybäset äijät on kuraa! t n 25
[/quote]
Vanhenet itekin urpo. Sit et kelpaa enää kellekäänxD
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:59"]Hyi vittu yli kolmikybäset äijät on kuraa! t n 25
[/quote]
Vanhenet itekin urpo. Sit et kelpaa enää kellekäänxD
[/quote]
Mitä välii? Ikäloput voi pysyä kaukana. Ei meidän tarvi tyytyä ikäloppuihin vaikka joskus vanhetaankin.
N24
Kolmekymppinen mies on kyllä nuori :D Aika pojankloppeja ne vielä on. Itselläni on 31v komea treenattu nuorimies.
N39
Hyi vittu yli kolmikybäset äijät on kuraa! t n 25