Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin lokkeilevan miesystävän

Vierailija
02.01.2022 |

Varmasti kulunut aihe, mutta haluan silti avautua ja kertoa tuntemuksiani...

Seurustelin vajaan vuoden erään miehen kanssa, josta tuli esille kaikenlaisia piirteitä.
Tietenkin aluksi kaikki vaikutti todella hyvältä.
Mies kutsui itse itsensä monta kertaa luokseni kylään. Tein ruokaa ja tarjosin myös hänelle.

Tämän vajaan vuoden aikana mies tarjosi mulle ruokaa tasan yhden kerran. Pyysi myös apua muutossa ja autonsa ollessa rikki kyytiä sinne ja tänne.
Olisin kerran tarvinnut apua yhdessä asiassa, se ei hänelle sopinut. 😔
Olin tyhmä auttaessani tätä ihmistä, mutta onneksi todellinen luonne kuitenkin paljastui.

Täällä on pitkä ketju lokkeilevista tyypeistä, se on ollut mielenkiintoista luettavaa...
Mietin vain, miksi h*lvetissä jotkut yrittävät vain hyötyä muista?! 😔
Ai niin, en enää ihmettele yhtä juttua tämän miehen kohdalla. On nimittäin eronnut kaksi kertaa (avioero).
Tällaista tällä kertaa. 🙂

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se syiden ymmärtäminen ole niin tärkeää ja tuskin on mahdollistakaan. Tärkeintä on se että ymmärtää itse minkälainen ihminen ei sovi itselleen kumppaniksi ja osaa tehdä lopun. Kaikki eivät osaa.

Vierailija
2/2 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa omalta eksältäni. Oletan, ettei tarkoituksellisesti käytä muita hyväksi, tottunut vain siihen, että aina joku auttaa… äiti ostaa osamaksulla elektroniikkaa, muut sukulaiset lainaa rahaa, ja tyttöystävä tarjoaa ruoat. Kun eihän se toimeentulotuki riitä mihinkään…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän