Sanoin naiselle, että älä jätä kumppaniasi, nyt syyttää minua elämäntilanteestaan
Meillä oli seksisuhde ja hän valitti, että hänellä menee kumppaninsa kanssa huonosti. Totesin, että älä jätä häntä ja samalla pyyhkäise maton alle kaikkea mitä sinulla jo kumppanin kautta on. Huomasin nimittäin, että hän on ihastunut minuun, enkä minä taas aikonut ikinä alkaa hänen kanssaan parisuhteeseen.
Hän kuitenkin jätti miehensä ja nykyään kiukuttelee minulle, kun ollaan etäisiä keskenään, siis minä ja hän. Ei nähdä kuin noin kerran viikossa. No totuus on, että ei nähty aiemminkaan, mutta hän selvästi luuli meistä tulevan jotain, vaikka minä yritin varoittaa. Siksi tämä kerta viikossa tuntuu hänestä vähältä, mutta kun minulla on muutakin elämää.
Kommentit (17)
No siinä on kasvun paikka naisella.
Kyllä se siitä rauhoittuu. Sinä toimit hänelle hyvänä tekosyynä lähteä toimimattomasta parisuhteesta. Eipä aikaakaan, niin hän löytää itselleen jonkun toisen, ja sinä pääset hänestä näppärästi eroon.
Vierailija kirjoitti:
Moraaliton ämmä sai palkkansa👍
Miehet lähtee vain jos löytyy uusi hotelli.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ole mikään ämmä. Ilmeisesti olet hyvinkin katkera naisille.
Kyllä tässä aloittaja on ollut ihan yhtä moraaliton kuin suhteessa ollutkin. Mutta toisten moraali ei kuulu meille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä aloittaja on ollut ihan yhtä moraaliton kuin suhteessa ollutkin. Mutta toisten moraali ei kuulu meille.
Aloittaja itse lienee sinkku, ei ainakaan totea olevansa parisuhteessa. Kyllä tuo miestään pettävä ämmä nyt oli sata kertaa moraalittomampi kuin tapauksessa sinkkuna toiminut mies.
Etsi toinen fuckbuddy. Eihän tuollaista jaksa. Ihastuneet naiset on hankalia kun on jo seksiäkin harrastettu. Olet ilmeisesti hänelle ilmaissut, että et ole ihastunut häneen niin hänen pitäisi tietää se. Mutta ihastunut ihminen helposti unohtaa tämmöisen asian ja alkaa kehittelemään pilvilinnoja. Parempi katkaista "suhde" kokonaan ennen kuin tulee isompaa vahinkoa.
ehkä voisit sanoa selvällä suomen kielellä että panen sua kerran viikossa ja muuta ei tule, eiköhän siinä nainen omanarvonsa tunne.
Alemman tason naiset on aina tuollaisia takertujia.
Ihan kauheaa ihmisen esineellistämistä ja hyväksikäyttöä.
Häpeä ap!
Pidä varasi ettei nainen yhtäkkiä pamahda paksuksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kauheaa ihmisen esineellistämistä ja hyväksikäyttöä.
Häpeä ap!
Samaa mieltä. Meni pettämään miestään ja varmaan parisuhteessakin loisi miehen rahoilla. Siinä ei paljoa ihmisarvoa miehelle annettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä tapauksessa on 100% ämmä.
Aloituksen perusteella ei ainakaan selviä, että olisit aiemmin selvästi sanonut, että et halua parisuhteeseen naisen kanssa. Olet vain kehottanut naista jatkamaan huonossa suhteessa oman kumppaninsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen perusteella ei ainakaan selviä, että olisit aiemmin selvästi sanonut, että et halua parisuhteeseen naisen kanssa. Olet vain kehottanut naista jatkamaan huonossa suhteessa oman kumppaninsa kanssa.
No eiköhän tuo ole selvä osoitus kohteliaalla tavalla esitettynä, että ei kiinnosta, jos kehoittaa jatkamaan vanhan kanssa.
Naisilla on kumma tapa ihastua pelkän seksin kautta. En ole ikinä miehenä ihastunut yhteenkään naisen seksin kautta. Monta on ollut kiimaista ja rietasta l o r t t o a niin, että kulli on saanut kunnon hoidot, mutta ei nyt olisi tullut mieleenkään noihin naisiin muussa mielessä ihastua. Eivät todellakaan ole olleet vakiintumistasoa.
Jaa, no älkää enää tapailko.