Mulla on ongelma (sisältää nillitystä exän nyxästä)
Olen eronnut exästäni vuosia sitten enkä missään nimessä ottaisi sitä miestä enää takaisin. Ennemmin rouskuttaisin vasemman käteni irti kuin lähtisin sen miehen kelkkaan. Olen kuitenkin sen asian kanssa sujut ja omalta osaltani en ole koskaan tehnyt esim. lasten tapaamisia millään tavalla hankaliksi. En myöskään puhu lapsille isästään mitään pahaa ja muutenkin purnaan silloin kun siltä tuntuu esim. juuri täällä.
Exäni on myös mennyt tahollaan naimisiin ja ongelma on juuri tuo nyxä. Siitä päivästä lähtien kun exäni tapasi nykyisen vaimonsa, asiat ovat oikeasti olleet vaikeita ja hankalia. Ja vähän väliä ex peruu lasten viikonloppuja koska nyxän lapsilla on menoja johon ei meidän lapset mahdu, lista on pitkä ja turha tähän laitettavaksi. Lisäksi ex on lähes täysin eristäytynyt omaltakin perheeltään, ei pidä oikein yhteyttä äitiinsä tai sisaruksiinsa, kummilapset ovat unohtuneet täysin eikä enää hänen lapsuuden ystävänsäkään kuule hänestä oikein mitään.
Viikonloppuna tapasin vuosien jälkeen vanhoja ystäviäni ja tuli puhettä tuosta nyxästä, koitin etsiä ystävälleni netistä kuvaa tuosta vaimosta ja löysinkin. Ja kun klikkasin kuvaa, se vei seuranhakusivulle :O
Lisäksi kuva on melko uusi, eli ei edes mikään vanha profiili, käytössä oleva kuva on rajattu yhdestä kuvasta joka on lapsellanikin kännykässään.
Mitä mä nyt oikein teen tuon tiedon kanssa? Tekaisin feikkiprofiilin ja lirkuttelen sille nyxälle ja kokeilen mitä seuraa se oikein etsii?
Tietysti järkevän ihmisen valintahan olisi olla puuttumatta koko touhuun, mutta henk.koht. mua ei yhtään haittaisi vaikka hän häviäisikin mun lasteni elämästä...
Kommentit (8)
Öh. Miksi nyxä vaivaa sinua niin paljon, että haukut kavereidesi kanssa häntä ja tongit kuvia netistä? Keskityhän omaan elämääsi. Jos et ole provo, niin aina voit saada keskusteluapua ihan oman kuntasi terveysaseman kautta lähetteellä mielenterveyspuolelle.
Nope, ei oo provo. Petasin siksi etten jaksa sitä täällä niin normaalia sivuraiteelle ajautumista kun mammat alkaa kiukkuamaan miten vaan haluan exän takaisin jne.
Todellisuudessa mä inhoan sydämeni pohjasta sitä nyxää eikä mun tekis tiukkaakaan laittaa exälle viestiä että akkas pettää. Exäni on ilmielävä munaton mulkku, mutta sen vaimo on painajainen.
Nyt mä vaan oottelen lupaa av:lta luoda tekaistu profiili ja alkaa kisuttamaan tuota.
ap
Tee se! Tule sitten kertomaan, miten etenee.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:06"]
Öh. Miksi nyxä vaivaa sinua niin paljon, että haukut kavereidesi kanssa häntä ja tongit kuvia netistä? Keskityhän omaan elämääsi. Jos et ole provo, niin aina voit saada keskusteluapua ihan oman kuntasi terveysaseman kautta lähetteellä mielenterveyspuolelle.
[/quote]
Kuten sanoin istuin iltaa kavereiden kanssa joita en ollut nähnyt vuosiin. He myös tunsivat aikanaan exäni ja halusivat tietää minkä näköisen naisen kanssa se nykyään on naimisissa, siksi sitä kuvaa kaivelin. Muuten näen häntä kyllä ihan valitettavan usein muutenkin, ei tää kaupunki ole ollenkaan liian iso.
Oot otsikon mukaan ihan oikeassa. Sulla on ongelma. Se on korviesi välissä.
Ai että nyxä oli tarpeeksi tyhmä että hänen nimellään päätyy hakukoneen kautta seuranhakuilmoitukseen? :D Eikös nuo palvelut sitä paitsi yleensä sulje ilmoitukset hakukoneilta.
Liikaa kliseitä, liikaa tarinan rakennusta, lopussa liian yllättävä käänne ja jatkon petaamista: provo