Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenta!

Vierailija
02.01.2022 |

Heräsin äsken. Eka ajatus taas oli, etten voi opiskella eikä mulla ole töitä. Siitä se sitten sama ajatus jatkuu nukkumaan menoon asti. Valis

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit jo yli tunti sitten yhden avauksen vielä nukkuessasi. 

Vierailija
2/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teit jo yli tunti sitten yhden avauksen vielä nukkuessasi. 

Tämä on mun tämän päivän eka viesti. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Heräsin tunteeseen, että olen ikivanha ja hölmö. Sellainen itsesääliinvajoamisfiilis, tiedätkö? Vanhana hölmönä oleminen on  vielä paljon  säälittävämpää kuin nuoruuden vastaavat olotilat. Kaivan kuopan ja menen istumaan sen pohjalle loppuvuodeksi. En ole häiriöksi enkä ärsytä ketään olemassaolollani, jos pysyn ihan liikkumatta

Vierailija
4/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta. Heräsin tunteeseen, että olen ikivanha ja hölmö. Sellainen itsesääliinvajoamisfiilis, tiedätkö? Vanhana hölmönä oleminen on  vielä paljon  säälittävämpää kuin nuoruuden vastaavat olotilat. Kaivan kuopan ja menen istumaan sen pohjalle loppuvuodeksi. En ole häiriöksi enkä ärsytä ketään olemassaolollani, jos pysyn ihan liikkumatta

Tiedänhän minä tuon tunteen, koska olen itse kohta viisikymppinen hölmö. Ap

Vierailija
5/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tästä se uusi valituksen ja marinan täyteinen vuosi alkaa!!

Vierailija
6/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki töitä, sossupummi.

Vierailija
7/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet kyllä varsinainen Vuoden äiti. Hieno lapsuus ollut pojalla tuommoisen kanssa.

Aina pitää tulla ilkeilemään. Mä olen paljpn auttanut häntä kouluhommissa ja ollaan paljon kaikenlaista tehty kaksin. Koskaan en ole näistä asioista hänelle puhunut. Ap

Vierailija
8/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta sinulle kuitenkin.jospa söisit aamiaisien ja lähtisit sieltä asunnostasi otaa happea,kävelee ulos selkeyttää ajatuksia. Jokainen osaa yksinkin ulkoilla,ei siis ole este.Olet siis täysi ikäinen ? Tilaa aika Tel vai mikä lyhenne on työttömyystoimisto? Puhu asiasi siellä virkailijalle. Jospa löytyy työvoimakoulutus ymm.?Tai tilaa aika terveysasema sanot masennuksen takia, on saatava aika! Voit netti katsoa esim.Mission. Ei ole uskonlinen ei poliittinen järjestö. Sieltä löydät ihmisiä ,joille voit puhua tilanteesi nyt ja ajatuksesi jotka kiertävät kehää, Semppiä sinulle. Kirjotin mission. Koska en tiedä mistä päin Suomi olet? Helsinki Mission on myös ja ihan kaiken ikäisille ,sukupuolen katsomatta .Voit selata myös Diakonilaitos sivuja kuin Punanen risti. Apua saat kun näet itse vähän vaivaa apua.

Vierailija
9/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä kiusata itseään miettimällä asioita mihin ei ole mitään ratkaisua. Susta ei ollut opiskelemaan tai työelämään ja se siitä.

Vierailija
10/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä kiusata itseään miettimällä asioita mihin ei ole mitään ratkaisua. Susta ei ollut opiskelemaan tai työelämään ja se siitä.

Vaikeaa se on hyväksyä. Ap

Vierailija
11/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla ei ole töitä". Mitäs sä sit päivät teet, vastaat asiakkaiden puheluihin ja ukko maksaa sulle siitä. Sitä kutsutaan työntekemiseksi.

Vierailija
12/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mulla ei ole töitä". Mitäs sä sit päivät teet, vastaat asiakkaiden puheluihin ja ukko maksaa sulle siitä. Sitä kutsutaan työntekemiseksi.

Enpä ole sellaista enää pitkään aikaan tehnyt. Ap

Vierailija
13/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sä sit elät?

Vierailija
14/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: