Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan noi Specsaversin perus 0 € yksiteholinssit ihan ok vai alkavatko kauppaamaan kallimpia linssejä?

Vierailija
02.01.2022 |

Tuntuu että aina lasit sitten olleetkin kalliimmat mitä piti kun on väkisin myyty jotain ihme pinnotteita jostain Nisseniltä tai Instrumentariumista. Nyt olisi tarjous osta 2 maksa 1 niin mietin vaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu käyttötarpeesta. Jatkuvaan käyttöön en ainakaan heijastamattomia linssejä ottais. Yöpöydällä lukulaseina menis.

Puhumattakaan autoilusta; kunnon linssit pitää olla.

Vierailija
2/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu käyttötarpeesta. Jatkuvaan käyttöön en ainakaan heijastamattomia linssejä ottais. Yöpöydällä lukulaseina menis.

Mulla taas ei ole kuin alle -2 ja pikkasen hajataittoa niin ei tarvi mitään ihmeellistä sinänsä varsinkaan autoiluun tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ne pinnotteitakin ehdottaa ja kertoo niistä mutta ei sinulle kukaan väkisin mitään myy. Jos et tarvitse niin pidä pääsi ja ota vaan ne peruslinssit.

Vierailija
4/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas ei ole kuin alle -2 ja pikkasen hajataittoa niin ei tarvi mitään ihmeellistä sinänsä varsinkaan autoiluun tms.

Ois kauheeta ajaa autolla heijastelevilla linsseillä!

Vierailija
5/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki ne pinnotteitakin ehdottaa ja kertoo niistä mutta ei sinulle kukaan väkisin mitään myy. Jos et tarvitse niin pidä pääsi ja ota vaan ne peruslinssit.

Itse asiassa yksi Instrumentariumin myyjä väkisin rastitti kuponkiin jotkut kaliimmat linssit kerran ja sitten kun kysyin mikä tämä on niin halveksuvasti vaan tuhahti että en kai kehtaa kulkea joissain esittelylasien näköisissä :P Vähän jäänyt kammoa tuosta siis.

Vierailija
6/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tarjoavat pinoteen ymm .sinulle. Jos et ota pinnoite ja edes 1 aste lasin pinnan tummennus. Linssit äkkiä naarmuja täysi ja laisin pinta kun ei edes yksi aste tummennus, valo käy silmin .Kirkasvalot katossa, sisätilojen käytävillä ,konella tai puhelin ruudun näyttö ja aurinko. Lisäksi jos taittoviat,niidenkin hionnat linssin. Nopeasti hinta silmälasien nousee pilviin. Vaikka pokat ja lasit mainos tarjous,on vain lähtöhinta!Tietysti jos et ota pinnoitusta,et kärsi karsastus, et tarvitse kaksiteholaseja.

Vierailija
7/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin hankkia lasit toulta. Kehyksethän on tosi kalliita.

Vierailija
8/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt löysin jopa kuudet suosikit, eli 2 silmälasit ja 4 aurinkolasit. Saakohan sen kaupanpäällisen vaikka ostaisi aurinkolasit niin toiset aurinkolasit?

Katsoin että samaan hintaluokkaan ns. pakettiin saisi

silmälasit + heijastuksenesto ja aurinkolasit kaupan päälle (kummatkin pokat n. 60)

aurinkolasit ja silmälasit kaupan päälle + heijastuksenesto (kummatkin pokat n. 150)

aurinkolasit ja aurinkolasit kaupan päälle (kummatkin pokat 90)

Onnistuukohan näin? Voin vaikka eri kerroilla käydä tilaamassakin jos se siitä on kiinni.

Vierailija
9/14 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on menossa kolmannet linssit ilman mitään heijastuksen estoja ja linssin kovennuksia, siis ilman mitään mausteita.

Ensimmäiset linssit tilasin kaikin maustein ja toisesta paikasta aivan samat linssit ilman minkäänlaisia heijastastuksen estoja ja linssien kovennuksia eli siis ilman mitään mausteita.

Lopputuloksena se, etten missään valossa miten tahansa katsottuna ja eroja etsittynä en löytänyt pienintäkään eroa noiden välillä - ainut ero käytännössä mikä oli, oli se, ettei ilman mausteita olevia laseja tarvinnut puhdistaa kun noin kerran kolmessa päivässä ja niitä toisia kolme mertaa päivässä.

Tämän jälkeen olen tilannut kaikki linssini ilman mitään ”kusetuksia” ja aina vastoin optikon fanaattisia vastaväitteitä ja suuttumista minuun mausteiden tarpeellisuudesta.

Kyseessä on siis optikojen kusetus jolla rahastetaan ihmisiä.

Vierailija
10/14 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on aina hauska lukea. "Pidä pääsi ja otan vaan ne peruslinssit." "Optikojen kusetus jolla rahastetaan ihmisiä". Voi kuulkaa, kyllä muut huomaavat teidän peruslinssienne heijastukset ja paksuuden, vaikka ette itse huomaisikaan. Halpislinssit eivät vain näytä rumemmilta vaan myös näkemisen laatu on niillä huonompi. Ei teitä kukaan yritä kusettaa, ottakaa hyvät ihmiset silmä käteen. Itse maksan aina mielelläni pinnoitteista ja myös ohennuksesta, jotta saan nauttia kevyistä ja kauniista linsseistä eivätkä heijastukset häiritse näkemistäni. Ja tiesittekö että pinnoittamattomat linssit likaantuvat aivan samalla tavalla kuin pinnoitetut, ette vain itse huomaa likaa kun linssinne heijastelevat niin paljon.

Vierailija
11/14 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruslinssit on jossain tsekeissä tai unkarissa valmistetut lätkät, joiden optiset ominaisuudet ei paljoa päätä huimaa.

Jos sellaisiin laittaa jotain pinnoitteita, niin se olis sama kuin laittaisi Ladan keulalle Mersun merkin. Ei mitään hyötyä.

Vierailija
12/14 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet heijastamattomien linssien olevan?

Vierailija
13/14 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt löysin jopa kuudet suosikit, eli 2 silmälasit ja 4 aurinkolasit. Saakohan sen kaupanpäällisen vaikka ostaisi aurinkolasit niin toiset aurinkolasit?

Katsoin että samaan hintaluokkaan ns. pakettiin saisi

silmälasit + heijastuksenesto ja aurinkolasit kaupan päälle (kummatkin pokat n. 60)

aurinkolasit ja silmälasit kaupan päälle + heijastuksenesto (kummatkin pokat n. 150)

aurinkolasit ja aurinkolasit kaupan päälle (kummatkin pokat 90)

Onnistuukohan näin? Voin vaikka eri kerroilla käydä tilaamassakin jos se siitä on kiinni.

Kyllä onnistuu, kunhan ”kaupan päälle” lasit ei ole kalliimmat kuin ne, joista maksat. Olen yhdistellyt tarjouksia ennenkin.

Itse haluan linsseihin yleensä ohennukset ja kovapinnan, mutta oon ostanut ihan perussettiä myös.

Vierailija
14/14 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ihan peruslinssit ja kehykset, 29e. Kovasti tuputtivat lisäominaisuuksia ja ohennuksia, mulla -9..... En suostunut, nää tuli vaan telkkarin katsomiseen. Ei haittaa vaikka ovat pullonpohjat. Hyvin näillä näkee:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme