Minä en ole koskaan halannut naista tai jutellut naisen kanssa
Kommentit (12)
Naisten syytä kaikki. Olisi edes yksi empaatikko ollut sinua halaamaan, mutta kylmiä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Oliko äitisi mykkä?
Osasin odottaa tätä kysymystä.
Äitini ei ollut mykkä, mutta lähinnä tarkoitin aikaa, kun olin yli 18-vuotias.
ap
Etkö edes moikkaa kassahenkilöitä?
Vierailija kirjoitti:
Etkö edes moikkaa kassahenkilöitä?
Kyllä, mutta en oleta heidän sukupuoltaan.
ap
Naisen halaaminen ei kovin paljon eroa miehen halaamisesta. Voimaa käytetään vähemmän, aikaa kulutetaan saman verran, vaikka naiset kyllä tuoksuvat paremmalle yleensä kuin miehet, silti ei jäädä nuuhkimaan. Oikein hyvästä hajuvedestä voi tietty kysyä, jos haluat ostaa sitä itse. Rutistus, ei liian lujaa ja siinä oli hali. Keskustelussa ei juuri ole eroja, samoista jutuista voit hölöttää kuin miespuolisille kavereille, paitsi jos harrastat sovinistiläppiä niin ne jätät pois. Älä ajattele naisia ”Naisina!” vaan ihmisinä, niin siitä se lähtee.
Opettelet halaamaan ensin vaikka niitä äitisi ikäisiä, jos oman ikäiset huolettaa liikaa. Siitä se lähtee.
Kysyttävää minulla ei ole, koska ujous on ihan normaalia eikä sitä tartte ihmetellä tai hävetä. Siitä voi myös suunnitelmallisesti harjoittaa itseään vähän sosiaalisemmaksi. Kyllä se onnistuu, vaikka aikuisena onkin vaikeaa ja vaatii motivaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Naisen halaaminen ei kovin paljon eroa miehen halaamisesta. Voimaa käytetään vähemmän, aikaa kulutetaan saman verran, vaikka naiset kyllä tuoksuvat paremmalle yleensä kuin miehet, silti ei jäädä nuuhkimaan. Oikein hyvästä hajuvedestä voi tietty kysyä, jos haluat ostaa sitä itse. Rutistus, ei liian lujaa ja siinä oli hali. Keskustelussa ei juuri ole eroja, samoista jutuista voit hölöttää kuin miespuolisille kavereille, paitsi jos harrastat sovinistiläppiä niin ne jätät pois. Älä ajattele naisia ”Naisina!” vaan ihmisinä, niin siitä se lähtee.
Opettelet halaamaan ensin vaikka niitä äitisi ikäisiä, jos oman ikäiset huolettaa liikaa. Siitä se lähtee.
Kysyttävää minulla ei ole, koska ujous on ihan normaalia eikä sitä tartte ihmetellä tai hävetä. Siitä voi myös suunnitelmallisesti harjoittaa itseään vähän sosiaalisemmaksi. Kyllä se onnistuu, vaikka aikuisena onkin vaikeaa ja vaatii motivaatiota.
Kyllähän se eroaa sillä että kun naista halataan niin kädet laitetaan naisen alaselän/pepun päälle josta sitten painetaan/vedetään naista omaan lantioon. Olen aina pitänyt halaamista naisen kanssa hyvin eroottisena asiana siksi en tykkää halailla ihmisiä keneen ei ole romanttisia tunteita.
en ole minäkään nykinyt niitä ns. naiseja, niin eivät voi ainakaan ahdistelusta syyttää, ainakaan totuuspohjaisesti.
Mikset ole jutellut naisille? Siitä vaan. Ala harrastaa jotain tai työskennellä jossain, missä on naisia.
ÄLÄ VALEHTELE! Kyllä sinä yhtä naista oot halanu , hän on ottanut sinut syliiskin ,eikä sinulta ole kysytty mitään, ja olet itkenyt ja puhunktkin hänelle,...
No Oma Äitisi! hän on sinut synnyttänyt ottanut sinut syliin imettänyt sinua , puhunut sinulle, vaihtanut sinulle vaipat ja kasvattanut Sinut!
😁👩👦eli olet puhunut naiselle.Ja koulussa opettajalle, terveyden hoitajalle.
Vierailija kirjoitti:
Mikset ole jutellut naisille? Siitä vaan. Ala harrastaa jotain tai työskennellä jossain, missä on naisia.
Niin, ihmisiä me naisetkin vain ollaan. On hämmentävää kun meillä töissäkin on miehiä, jotka eivät uskalla edes tervehtiä saati jutella naisille ollenkaan. Jos niille itse menee jostain työjutusta sanomaan, ne oikein säikähtää. Hei, me ollaan ihmisiä. Ei mitään avaruusolioita.
Oliko äitisi mykkä?