Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, lastensuojelu asiassa kaipaan

Vierailija
18.09.2006 |

Kummityttö tuli eilen hoitoon ja äitinsä lupasi aamulla tulla hakemaan. Eipä näy. Minä myöhästyn koulutuksestani ja en tiedä mihin tuon tytyön laittaisin.

tiedän taustalla olevan huumeongelman. Soittaisitko sossuun ja antaisit tytön huostaan? Tuntuu että tytön kannalta se olisi paras ratkaisu kun kotiolot on mitä on...

Auttakaa!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, teet ihan oikein!

Vierailija
2/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tytön äiti vastaa puhelimeen? Oletko käynyt hänen kotonaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus tyhmyyksissäni hoitanut jopa neljä päivää hukkateillä olleen ystäväni lasta.

Reagoi heti. Soita poliisille.

Vierailija
4/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis voi vaan lampsia sossuun sisälle ja kertoa tilannnetta???

Vierailija
5/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä henkilökohtaisesti menetin työni erään samankaltaisen äidin tempauksen vuoksi. Asiat tärkeysjärjestykseen! Lapsen etu on tässä tilanteessa sinunkin etusi.

Vierailija
6/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat eilen yhdessä liikenteessä

Vierailija
7/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo?

Vierailija
8/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan sanottua että tänne ja sassiin.

Ja mua sit niin pännii nää provon huutajat. Olen asiasta muutenkin ihan tarpeeksi ahdistunut, niin käy nyt sit vielä väittää provoksi :/

Vierailija
9/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos äidillä huumeongelma niin hänkin saa sos. toimistosta apua jos haluaa ja hänen on otettava se apu vastaan jos aikoo pitää lapsen itsellään teet palveluksen lapselle ja lapsen äidille kun ilmoitat

Vierailija
10/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä saada käyttää naapurin puhelinta.

Vierailija
11/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt saman 3 vuotta sitten, kummipoikani oli vaihteeksi hoidossa eikä äidistä kuulunut mitään seuraavana päivänä niin soitin sossut hakemaan, olo oli aivan hirveä pitkään vaikka tiesin tekeväni oikein. Huumeet myös tässä mukana, olin tehnyt jo useita lastensuojeluilmoituksia, mutta kun tämän pojan äiti on niin hyvä valehtelemaan että pystyi vedättämään sossuja mielin määrin. Poika edelleen huostassa ja äiti vetää kamaa.

Vierailija
12/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin niinkuin vinkiksi...

Vierailija
13/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aina otetaan ekaksi sossuun yhteyttä ei poliisiin, se ei ole heidän toimenkuvansa tulla hakemaan lapsia huostaan, ainoastaan silloin jos lastensuojelu pyytää turvaksi poliisia mukaan.

Vierailija
14/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö sitten otettiin kiireellisesti huostaan. Olin mukana viemässä vastaanotto kotiin.

Kamala olo, mutta tiedän että tyttö on turvallisemmassa paikassa nyt. Äitinsä on poliisin hallussa!

Vierailija
15/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit aivan oikein, vaikka olosi olisikin kamala...

Toivottavasti lapsen äitikin ymmärtää tilanteen ja tulee järkiinsä... Itseäsi ei kannata alkaa syytteleen, vaan pidit todellakin lapsen puolia ja ole ylpeä siitä!

Vierailija
16/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se, että sinusta tuntuu nyt lapsen puolesta pahalta osoittaa vain sen, että sinulla on tunteet ja sinä välität tuosta pienestä ihmisestä. Paremmassa turvassa hän lastenkodissa on.

Vierailija
17/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en jostain syystä pääsis hakemaan sovittuna aikana ja ystävä veis lapsen lastenkotiin. :-/

Vierailija
18/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on mennyt luottotiedot ja mulla on tavallinen liittymä. Tartti maksaa vähän förskottia, mutta sain auki kuitenkin. Luottotiedot meni viheliäisen 100¿:n takia todella sattumien summa kaltaisessa tilanteessa. Karhut eivät tulleet perille, pankkiongelmia maksun näkymisen kanssa ja kun toivat sen haasteen oikeuteen, en itse ollut kotona, eräs lapsenhoitaja kuittasi sen eikä antanut sitä minulle. :( Noh, mutta kohta ne nollautuu onneksi. Koskaan ei mikään muu lasku ole jäänyt maksamatta ja tuonkin luulin maksaneeni.

Vierailija
20/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka olisi selvä, järkevä vanhempi, voi silti joutua tilanteeseen, missä ei voi ottaa yhteyttä: esim. auto-onnettomuus tms.