Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V***n Google aiheutti mulle luulotaudin, kohtalotovereita?

Vierailija
19.04.2015 |

Mulla oli ensin yksi pieni oire ja kun Googlasin sen, tuli erään sairauden pelko ja liuta muitakin oireita joista en näköjään ikinä pääse eroon. Mennyt jo monta kuukautta, ei kiva :( Kokemuksia, vinkkejä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:26"]

Kiitti nro 9 vinkeistä, oon jo noita koettanutkin. Mitä oireita niska aiheutti sinulle? 

[/quote]

Käsien pistelypuutumista, kolmoishermosäryn tapaista päänsärkyä, paineen tunnetta kasvoissa, ihontunnon "erilaisuutta" koko vasemmalla puolella kehoa, raajojen heikkoutta, "hämyisää" tunnetta ja lähimuistin pätkimistä (joskin nämä kaksi viimeksimainittua voinevat mennä myös ahdistushäiriön piikkiin). Jos samanlaisia oireita löytyy, kannattaa tarkistaa ergonomia ja miettiä, istuuko liikaa!

Ei tarvitse kuin parin hermon jossain ratkaisevassa niskan/selän mutkassa mennä pinteeseen niin on jo hirveä oiresirkus menossa, ihmiskeho on äärimmäisen herkkä erilaisille tuntemuksille ja harvoin oireisiin on syynä mikään vakava. :) Ahdistus myös pahentaa fyysistä oireilua ja äkkiäkös noidankehä on valmis.

-9

Vierailija
2/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin. Se on ainoa oikea vaihtoehto, älä päästä tilannetta liian pahaksi!

Nimim. kokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä googleta. Minkä diagnoosin google teki? :-D

Vierailija
4/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: kerro millaisia oireita sinulla on, niin av-mammat antavat diagnoosin.

Vierailija
5/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi äkkiä joku harrastus jolla saat ajatukset pois tosta luulosairaudesta

Vierailija
6/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon käynyt lääkärissä ja ei oo oikeesti sitä tautia. MS-tauti oli Googlen diagnoosi tietenkin, siihen kun liittyy liuta oireita. :D Miten pääsen itseni tarkkailusta eroon, se on nyt suurin ongelma?

-ap

Vierailija
7/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:04"]Joo oon käynyt lääkärissä ja ei oo oikeesti sitä tautia. MS-tauti oli Googlen diagnoosi tietenkin, siihen kun liittyy liuta oireita. :D Miten pääsen itseni tarkkailusta eroon, se on nyt suurin ongelma?

-ap
[/quote]
Jos sinut on tutkittu ja MS-tauti suljettu pois, niin sinulla ei ole sitä, usko pois! Mitä oireita sinulla on?

Vierailija
8/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity muihin asioihin kuin kehosi tarkkailuun.

Vierailija
9/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:06"]

Keskity muihin asioihin kuin kehosi tarkkailuun.

[/quote]

Yhdyn tähän! Mulla on sairaus, joka aiheuttaa juurikin pakonomaista oman terveydentilan tarkkailua ja siitä stressaamista. Olen itsekin pelännyt juurikin tuota MS-tautia, mutta syy oireisiin löytyikin pahemman kerran jumiin menneistä niskoista.

Kaikkein paras tapa pitää huolet kurissa on välttää sellaista jatkuvaa joutenoloa ja tekemättömyyttä, jossa jää turhan paljon energiaa ja aikaa kaiken maailman nipistysten ja pistelyiden tarkkailemiseen. Käy kävelyllä, kuuntele musiikkia, tapaa ystäviä. Parasta on viedä huomio hetkeksi pois huolenaiheista. 

Luulotauti ei ikävä kyllä järkeilemällä oikein parane, joten parasta olisi varmaan kääntyä ammattilaisen puoleen, elleivät yllä mainitut keinot auta pitämään ahdistusta poissa. 

Vierailija
10/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti nro 9 vinkeistä, oon jo noita koettanutkin. Mitä oireita niska aiheutti sinulle? 

Vierailija
11/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon googlediagnosointiin ottanut sellaisen linjan että ongelmani on todennäköisesti se yleisin ja vähiten vakava mitä google ehdottaa. Tottakai oireita pitää seurata ja jos ei ala helpottaa niin oikeisiin tutkimuksiin.

Vierailija
12/12 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:45"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:26"]

[/quote]

Käsien pistelypuutumista, kolmoishermosäryn tapaista päänsärkyä, paineen tunnetta kasvoissa, ihontunnon "erilaisuutta" koko vasemmalla puolella kehoa, raajojen heikkoutta, "hämyisää" tunnetta ja lähimuistin pätkimistä (joskin nämä kaksi viimeksimainittua voinevat mennä myös ahdistushäiriön piikkiin). Jos samanlaisia oireita löytyy, kannattaa tarkistaa ergonomia ja miettiä, istuuko liikaa!

Ei tarvitse kuin parin hermon jossain ratkaisevassa niskan/selän mutkassa mennä pinteeseen niin on jo hirveä oiresirkus menossa, ihmiskeho on äärimmäisen herkkä erilaisille tuntemuksille ja harvoin oireisiin on syynä mikään vakava. :) Ahdistus myös pahentaa fyysistä oireilua ja äkkiäkös noidankehä on valmis.

-9

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan