Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävää: kastelin sängyn yöllä

Vierailija
19.04.2015 |

Apua. Heräsin viime yönä siihen, että virtsaan sänkyyn. Kun oikeasti havahduin hereille ja tajusin, mitä tapahtuu, kipitin tietysti vessaan jatkamaan. Sänkyyn ehti kuitenkin tulla märkä läntti.

Olen nyt ihan järkyttynyt, sillä olen viimeksi pissannut sänkyyn päiväkoti-ikäisenä. :S Ikää nyt hieman alle 30 vuotta. Onko kenelläkään muulle käynyt näin? Ja mistä tällainen voi johtua? Rakko oli kyllä täynnä, sillä join illalla hieman ennen nukkumaanmenoa litran vihreää teetä.

Kommentit (14)

Vierailija
2/14 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt pari kertaa, kun on ollut alkava virtsatietulehdus. Molemmat kerrat oli vielä uusien suhteiden aikana (väliä noin 10v). Molemmilla kerroilla kaadoin muka vesilasin sänkyyn, kun hävetti niin rutosti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo yksi kerta nyt välttämättä ole merkki mistään, jos kerran takana oli litra teetä ennen nukkumaanmenoa. Jos toistuu, niin sitten kannattaa ehkä varata lääkäriaika.

Vierailija
4/14 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käynyt 20-vuotiaana ja selvinpäin. itselle oli kova paikka ja laitoin herätyksenkin aina kolmelta etten vaan kuse uudestaan, ihan turhaan. sellaista sattuu, ei vaan parane juoda hirveästi ennen nukkumaanmenoa ja käy pissalla ennen unia :) olit kai vaan niin syvässä unessa, ettet kerennyt heräämään. näit vessaunta?

Vierailija
5/14 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi joululomalla kahtena peräkkäisenä yönä niin, että heräsin siihen tunteeseen kun annoin lorahduksen tulla! Huomasin sen molemmilla kerroilla heti, eikä sänky onneksi kastunut (housut kyllä). Mutta en kyllä meinannu kolmantena yönä ees uskaltaa alkaa nukkua :D

Vierailija
6/14 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litra nestettä poistavaa vihreää teetä on aika reilu satsi ennen nukkumaanmenoa... Itse joudun käymään keskellä yötä vessassa, jos juon kolmasosan tuosta määrästä. Onneksi herään vessakäynnille.

Vierailija
7/14 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 10:13"]Litra nestettä poistavaa vihreää teetä on aika reilu satsi ennen nukkumaanmenoa... Itse joudun käymään keskellä yötä vessassa, jos juon kolmasosan tuosta määrästä. Onneksi herään vessakäynnille.
[/quote]

No onneksi. :D Herään itsekin kyllä, enkä pysty normaalisti edes nukahtamaan, jos tunnen, että lähiaikoina voi olla vessahätä. Tämä oli ahdistava poikkeus.
-
Kiitos kuitenkin kohtalotovereille kommenteista! Ehkä toistaiseksi uskallan jättää tenat ja lääkärikäynnit välistä.

Vierailija
8/14 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsasin viime yönä sänkyyni, ja tosiaan poikaystäväni nukkui vieressäni.. :D esitin että käädoin vedet sänkyyn sillä en halunnut hänen tietävän asiasta mitään. Mulla on ollu nyt ennen viime yötä muutamat pari viimeistä päivää sellaisia että on pitänyt käydä vessassa kokoajan että oikeesti tuntuu että rakko halkee.. En KOSKAAN ennen oo käynyt näin paljoa vessassa. Eikai tästä voi alkaa ns "yökastelu" tapaa. Oon niin järkyttynyt tästä, en tajua.. Ja täytän piakkoin vasta 18. Osaatteko auttaa mistä voisi johtua?

Vierailija
9/14 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen muutaman kerran pissannut unissani sänkyyn. Aina on ollut alkava virtsatietulehdus syynä

Vierailija
10/14 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:30"]

Virtsasin viime yönä sänkyyni, ja tosiaan poikaystäväni nukkui vieressäni.. :D esitin että käädoin vedet sänkyyn sillä en halunnut hänen tietävän asiasta mitään. Mulla on ollu nyt ennen viime yötä muutamat pari viimeistä päivää sellaisia että on pitänyt käydä vessassa kokoajan että oikeesti tuntuu että rakko halkee.. En KOSKAAN ennen oo käynyt näin paljoa vessassa. Eikai tästä voi alkaa ns "yökastelu" tapaa. Oon niin järkyttynyt tästä, en tajua.. Ja täytän piakkoin vasta 18. Osaatteko auttaa mistä voisi johtua?

[/quote]

Käypä testauttamassa klamydia.

Vierailija
11/14 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:30"]Virtsasin viime yönä sänkyyni, ja tosiaan poikaystäväni nukkui vieressäni.. :D esitin että käädoin vedet sänkyyn sillä en halunnut hänen tietävän asiasta mitään. Mulla on ollu nyt ennen viime yötä muutamat pari viimeistä päivää sellaisia että on pitänyt käydä vessassa kokoajan että oikeesti tuntuu että rakko halkee.. En KOSKAAN ennen oo käynyt näin paljoa vessassa. Eikai tästä voi alkaa ns "yökastelu" tapaa. Oon niin järkyttynyt tästä, en tajua.. Ja täytän piakkoin vasta 18. Osaatteko auttaa mistä voisi johtua?
[/quote]

Onko suhde tuore?

Vierailija
12/14 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 10:13"]Litra nestettä poistavaa vihreää teetä on aika reilu satsi ennen nukkumaanmenoa... Itse joudun käymään keskellä yötä vessassa, jos juon kolmasosan tuosta määrästä. Onneksi herään vessakäynnille.
[/quote]

No onneksi. :D Herään itsekin kyllä, enkä pysty normaalisti edes nukahtamaan, jos tunnen, että lähiaikoina voi olla vessahätä. Tämä oli ahdistava poikkeus.
-
Kiitos kuitenkin kohtalotovereille kommenteista! Ehkä toistaiseksi uskallan jättää tenat ja lääkärikäynnit välistä.
[/quote]
Hyvin uskaltaa jättää väliin. Mulle kävi kerran, kun jouduin ottamaan lääkettä jonka sivuvaikutus oli väsymys ja nukuin sit niin syvästi, etten herännyt siihen vessahätään. Näin jotain vessaunta silloin.

Vierailija
13/14 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nyt vaa on akkojenalapää semmonen että ei siinäviillossa mikääs isällä pysy poishan s sieltä tulee EHEH!

Vierailija
14/14 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuli Ap todistaneeksi että 25v on yläikäraja naiselle. Vanhemmat voisi vaikka heivata aidatulle alueelle metsään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän