Mä oleen aina ollut elämässä kiinnostunut siitä ns surkeimmasta ihmiskohtalosta. Kaikenmaailman äveriämmissä yms ei ole mitäään muuta mielenkiiintoa kuin että kaikki keskittyyy vain siihen että raha seuraa rahaa ja pitää vain saada aina enemmän ja enmmmän
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ota lisää viinaa
EI kunn mä päätin että mä en ota teräviä mikä on yksi tärkeä myöös elämän seikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota lisää viinaa
EI kunn mä päätin että mä en ota teräviä mikä on yksi tärkeä myöös elämän seikka.
Kulminaaatiopiste voiisi sanoa.
No sitten minä olisin sinun mielestäsi varmaan äärimmäisen kiinnostava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Älä luoovu toivosta toveri. Kapitalistisesssa maailmassa jossa kaikki sekoittaa päänsä se tapahtuu mutta mielestäni sinun tulisi löytää itsellesi jokin harrastus ja seura johon kuuulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä luoovu toivosta toveri. Kapitalistisesssa maailmassa jossa kaikki sekoittaa päänsä se tapahtuu mutta mielestäni sinun tulisi löytää itsellesi jokin harrastus ja seura johon kuuulua.
Ymmärrätkö mikä sinusta tekee selllaisen kuin olet. Ne on ne läääkkeet mitä sinuuun pumpataaan.
Minä puolestani olen aina ollut kiinnostunut sellaisten naisten kohtaloista, jotka ovat olleet kauniita ja/tai lahjakkaita, mutta kuitenkin ovat eläneet surkean elämän tai ainakin sen loppu on ollut surkea. Esimerkiksi Marilyn Monroe, Rita Hayworth, Grace Kelly, Edith Piaf, Prinsessa Diana, Armi Aavikko, Laila Kinnunen, näitähän riittää. Olen lukenut heistä paljon kirjallisuutta ja katsonut erilaisia dokumentteja. Jotenkin lohdullista, että kauneus, rikkaus, lahjakkuus ja kuuluisuus ei välttämättä tuokaan suurta onnellisuutta ja pitkää ikää. Se vain vahvistaa käsitystäni, että taviksena onkin se kaikkein parhain elämä. 🙂
no kai sitä nyt omasta elämästään on kiinnostunut...
EI ymmärrä todellisesta elämästä mitäään. Suoraaan menneet jostaain lukiosta yliopistooon.