Seurustelun ikäero
Olen itse 30-vuotias akateeminen mies ja seurustelen 45-v naisen kanssa. Onko tämä kuinka "outoa" nykyään vai ajattelevatko jotkut ihmiset jotain halveksivia puuma-juttuja? Tai ainahan jotkut ajattelee, mutta siis kuinka moni?
Oikeasti näen naisessa paljon sellaisia asioita, joita ei ole mahdollista toivoa ikäisissäni. Fyysinen kunto on hyvä, yleissivistys loistava ja keskustelut mielenkiintoisia, kun vastapuoli osaa kieliä, on lukenut yhtä sun toista kirjailijaa ja matkaillut ympäri maailmaa. Pohja pidempiaikaiselle tai jopa pysyvälle seurustelulle on paljon parempi kuin muissa kokemissani suhteissa. Olemme puhuneet asiasta ja kummallakaan ei ole mielessä mikään FWB, vaan ihan aito ja vakava suhde.
Olen kai vähän materialisti,mutta kieltämättä silläkin on vaikutusta, että on ehtinyt omaisuutta ja omistusasunto kertymään, vaikka ne eivät minulle kuulu enkä niitä haluaisikaan, mutta ainakin tietty "nautinto-oikeus" niistä minulla on, kun itselläni ei vielä merkittävästi ole ehtinyt rahaa kertyä hyvästä työstä huolimatta.
Kaverit sanoo kaikki että tää on ihan ok mutta niinhän ne sanoo kaikkeen :)
Kommentit (8)
Kun tietäisi mitä ihmiset aina ajattelee:D Olen itse 45 v mies ja seurustelen vakavasti... hmm.. noin 25-vuotiaan kanssa. Joskus ällöttää henkisesti kun homma tulee ilmi ja joku haluaa läpäyttää high fiveä "alfauroksen" kanssa, joka on onnistunut pokaamaan upean nuoren naisen, ikään kuin olisin "onnistunut" erityisen hyvin löytämään nuoren ja sporttisen henkilön keski-ikäisten kantturoiden sijasta.
Ei kyse ole kuitenkaan mistään tuollaisesta, olemme vakavissamme ja puhuneet naimisiin menostakin melko positiiviseen sävyyn. Suoraan sanoen kyllähän mä vähän mietin että miten mahtaa nainen jaksaa mua katella 20 vuoden päästä, mutta en mä voi poikkikaan laittaa sen vuoksi että toinen on "liian" hyvä.
Ai niin, en mikään rahamies ole joten ei nainen voi olla rahankaan perässä, kuten monet arvelee.
Aloitus ei ole kyllä miehen tekstiä. Muutama piste kuitenkin vaivannäöstä.
Kyllä sitä oudoksutaan mutta suurin osa hyväksyisi ilman suurempaa älämölöä. Olette kuitenkin molemmat sen verran pitkälti aikuisuuden puolella ja ikäeroa ei kuitenkaan ole niin paljoa että se vaikuttaisi perverssiltä. Esim Danny + Erika Wikman antaa perverssin vaikutelman vaikka molemmat ilmiselvästi omasta halusta olleet kyseisessä suhteessa. Sekään ei tietenkään meille muille kuulu mutta kun aitoa mielipidettä kysytään, niin kyllä sitä perverssinä pidetään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä oudoksutaan mutta suurin osa hyväksyisi ilman suurempaa älämölöä. Olette kuitenkin molemmat sen verran pitkälti aikuisuuden puolella ja ikäeroa ei kuitenkaan ole niin paljoa että se vaikuttaisi perverssiltä. Esim Danny + Erika Wikman antaa perverssin vaikutelman vaikka molemmat ilmiselvästi omasta halusta olleet kyseisessä suhteessa. Sekään ei tietenkään meille muille kuulu mutta kun aitoa mielipidettä kysytään, niin kyllä sitä perverssinä pidetään.
Komppaan kyllä muita kommentoijia sen suhteen, että aloitus vaikuttaa naisen kirjoittamalta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuossa on sellaista, että päättelit sen olevan naisen kirjoittama? Onhan tuollaisia(kin) suhteita oikeasti olemassa, missä nainen selvästi vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuossa on sellaista, että päättelit sen olevan naisen kirjoittama? Onhan tuollaisia(kin) suhteita oikeasti olemassa, missä nainen selvästi vanhempi.
Kirjoitustyylin perusteella. Niin kuin käsiala, myös kirjoitustyyli on yleensä miehillä ja naisilla erilaiset.
terveisin nainen. :)