Joku tamppaa pihalla mattoja
Eikö nyt muuta tekemistä ole uuden vuoden aattona. 🤭
Kommentit (22)
Heikki Silvennoinen ja Timo Kahilainen?
No mikä ettei, vanhan vuoden pa§kat pois. Ei nyt mikään jouluaatto ole.
Itsekin tiskasin, imuroin ja pesin pyykkiä.
Meillä ei poikkea tämä päivä mitenkään muista.
Aikaisemmin on juhlittu ja ammuttu raketteja, mutta tänä vuonna meidän 15v poikakin sanoi ettei yhtään kiinnosta raketit.
No joo, sipsiä sentään ostettiin!
Taitaa ap olla se sama joka nauraa milloin naapurin autolle, milloin millekin. Mutta nauraa koko ajan. Varmaan kirjoittaa laitoksesta käsin.
Ei oo pyhä eikä yö, mitä valitusta nyt taas!
Hyvä päivä siivota. Ei kaikki juhli tänään. Mä en juhli.
Sori, mutta haluan saada kämpän siivottua ennen ensi vuotta, enkä ole töiden takia ehtinyt aiemmin siivoamaan.
Yhdessä taloyhtiössä missä opiskelijana asuin oli tamppaus kielletty pyhisin ja aattoina. Pihapiirin mummot pitivät huolen siitä että sitä myös noudatettiin.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ap olla se sama joka nauraa milloin naapurin autolle, milloin millekin. Mutta nauraa koko ajan. Varmaan kirjoittaa laitoksesta käsin.
Nauroin just tamppaajan matoille äsken. Jotkut nolot räsymatot. 🤭
Minulle tuli onnellinen mieli siitä,että ap. lla tuli näin pienestä hyvä mieli. Mahtavaa. Suomi nousuun. 🤗
Meillä ukko pesi äsken uunin taustan. Aamulla tamppasi matot ja siivottiin yhdessä. Mä putsailen tässä kommentoinnin lomassa vielä vessoja.
Illalla syödään hyvin ja aletaan katsella vaikka leffoja. Sumua tiedossa, rakettejaan ei paljon siis tarvi kattella. Oikein ihanaa Uutta Vuotta kaikille!!! :)
Minä tulin juuri töistä, rokottamasta vastuuntuntoisia kansalaisia. Nyt matot ulos ja siivoamaan.
Eikö paukuttelulle ollutkaan aikarajaa? Joku otti varaslähdön. Tee ilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Eikö paukuttelulle ollutkaan aikarajaa? Joku otti varaslähdön. Tee ilmoitus.
Vasta 18:00 saa alkaa tamppaamaan.
Töistä 🚴♀️ kotiin. Imuri esille ja pyykkikone päälle. Sitten 🥂 ja 🥧.
Poliisille ilmoitus, tamppausaika alkaa vasta klo 18.00.
Joku kilttis varmaan.