Ei tee seksiä mieli.
Mikäs tässä mättää vai mättääkö mikään? Olenko vain viisastunut ja kehittynyt ihmisenä, kun en enää haaskaa voimavarojani näitten alkukantaisten viettien perässä?
Ei vaan tee mieli seksiä enään. Ja naisissakin kiinnostaa vai syvempi ystävyys ja seura enemmä, enkä näe naista niin voimakkaasti enää seksikumppanina kuin teini-ikäisenä. Onko tämä normaalia, olen 40v mies ja perusterve.
Josko sitä sitten jotain älykkäämpää yhteyttä harjoittaisi kuin sukuelinalueen lisääntymis tarkoitusta... Joku varmaan empisi testosteritasojen vähäisyyttä, mutta ainakin urheilu luistaa ihan hyvin.
Kertokaa minulle, mikäs tässä mättää?
Kommentit (10)
Poikarakkaus on sinun tulevaisuutesi. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma mahtimeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.
testotasot alkaa tippumaan 35 vuotiaana, tilaa testomaxia.
Kyllä se hormoneista johtuu. Susta on tulossa täti-ihminen 😀
Onneksi olkoon Olet varmasti helpottunut.
Juu, hormoneista kyse. Ihmisenä kehittyminen on itse asiassa kiertoilmaisu testosteronin vähenemiselle, ja siksi siihen ei nuori mies pysty.
Onhan tämä elämä toisaalta helpompaa, kun ei tarvitse kärsiä kiimasta, miltä se ihmisenkin seksuaalisuus joskus tuntuu ja on muutakin ajateltavaa kuin seksi.
Jotenkin alkanut tuntumaan siltä, jotta seksi on yliarvostettua. Ja kyllä, minulle hyvin kelpaisi seksitön nainen kumppaniksi.
Ettei vaan olis alzheimerin taudin ensioire 🙂
No ei tietenkään . Yhdellä on yksi lahja
toisella toinen, eikä seksuaalinen halukkuus
naisella tai miehellä ole mitenkään ristiriidassa
” syvällisempien ” kanssa. Moni tosi halukas
on myös tosi älykäs ja sydämellinen rakastaja
Parasta vanhetessa on päästä eroon kiimoista. Jälkikäteen seksi ja panot näyttävät noloilta ja pelkiltä ajanhaaskauksilta, kun ei tee yhtään mieli.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä elämä toisaalta helpompaa, kun ei tarvitse kärsiä kiimasta, miltä se ihmisenkin seksuaalisuus joskus tuntuu ja on muutakin ajateltavaa kuin seksi.
Jotenkin alkanut tuntumaan siltä, jotta seksi on yliarvostettua. Ja kyllä, minulle hyvin kelpaisi seksitön nainen kumppaniksi.
Kyllä sillä seksittömällä naisellakin on ne samat ärsyttävät ominaispiirteet kuin muillakin naisilla. Erona vain se että ei ole seksiä, tosin eipä tuota ole vaikka olisi seksuaalinenkin nainen, muuta kuin teoriassa mutta ei käytännössä. Seksitönkin nainen nalkuttaa, sille ei kelpaa mikään, hänen mielestään olet haiseva sika. Oma mielipiteeni on että parasta kun kukin elää ja asuu omillaan. Silloin riittää kun jollain tapaa pärjää itsensä kanssa.
Haluaisin löytää just tommosen miehen <3