Ihastukseni totesi järjestävänsä meille ällöromanttiset treffit
Ollaan tähän mennessä oltu kavereita ja tänään soitti videopuhelun ja kehui kauniiksi ja uhkasi järjestää treffit. Olen yhtä aikaa onnellinen ja hämmentynyt. Emme ole pitkään aikaan viettäneet aikaa yhdessä ja olen ajatellut hänen pitävän mua vain kaverinaan.
Kommentit (9)
Ihanaa! Toivottavasti saat ensalkuun 30 punaista ruusua, sen jälkeen maistelumenuun jostain tasokkaasta ravintolasta kera viinimenuun. Sitten romanttisesti johonkin viinibaariin (jos olisivat tuohon aikaan auki) maistelemaan hyvää shamppanjaa. Ja loppuhuipennukseksi miehen järjestämä ilotulitus. ja pusu. Sitten kumpikin omaan kotiinsa kyhertelemään ja fiilistelemään iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Toivottavasti saat ensalkuun 30 punaista ruusua, sen jälkeen maistelumenuun jostain tasokkaasta ravintolasta kera viinimenuun. Sitten romanttisesti johonkin viinibaariin (jos olisivat tuohon aikaan auki) maistelemaan hyvää shamppanjaa. Ja loppuhuipennukseksi miehen järjestämä ilotulitus. ja pusu. Sitten kumpikin omaan kotiinsa kyhertelemään ja fiilistelemään iltaa.
Toivottavasti ei ruusuja 😅 aivastelusta ei tulisi loppua 😅 mutta olen tähän mieheen ollut ihastunut todella kauan. 🥺
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei ruusuja 😅 aivastelusta ei tulisi loppua 😅 mutta olen tähän mieheen ollut ihastunut todella kauan. 🥺
Ap
Mutta silloinhan tilanne on hyvä! Monestihan on ongelma, että kaverimies on ihastunut - mutta nyt olet tyytyväinen, että hän puhuu treffeistä. Onnea matkaan!
Meette ehkä juna-asemalle katselemaan raiteita, ja sitten Alepan kautta kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Meette ehkä juna-asemalle katselemaan raiteita, ja sitten Alepan kautta kotiin.
Ei sekään oo huono, riippuu miten toteuttaa. Ja tässä oli jo hehkutettu yltiöromanttisia treffejä.
Mä haluun kyl lukee, millaset nää oli!
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun kyl lukee, millaset nää oli!
Kunhan koronarjaoitukset vähän hellittää ja oikeasti pääsen näille treffeille, niin kerron. 🥺
Nyt hankala tilanne, kun olen työni vuoksi eri maassa. 😭
Menette varmaan kuntosalille, sillä taitaa olla ainoa paikka mikä on nykyään auki.