Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun miehen menneisyys häiritsee!

Vierailija
18.04.2015 |

Minua on alkanut häiritä mieheni pelimies-sika-menneisyys. Olemme olleet yhdessä 2 vuotta nyt ja meillä on 1 v. lapsi, joka sai siis aika nopeasti alkunsa (ei ollut suunniteltu). Kaikki on periaatteessa hyvin, mutta minua on alkanut häiritä miehen raju menneisyys kauheana naistenhyväksikäyttäjänä ja pelimiehenä. Mieheni petti myös edellisessä 5 v. suhteessaan exäänsä koko ajan. Suhde päättyi katkeraan vihanpitoon juuri ennen kuin tapasimme.

Mies EI ole jäänyt kiinni pettämisestä tms. sinä aikana kun olemme olleet yhdessä, eikä antanut aihetta epäilyksiin. Ainoa on tuo hänen menneisyytensä, joka on nyt siis alkanut häiritä. Jotenkin mietin että pystyykö mies muuttumaan tuossa asiassa niin totaalisesti, on kuitenkin jo 38v. ja alun perin minäkin olin ilmeisesti vain yksi harmiton hoito, kun tapasimme. Minua häiritsee myös se, ettei mies ole ikinä sanonut rakastavansa minua, vaikka toki käyttäytyy tosi rakastavasti minua ja lasta kohtaan.

Mielipiteitä/kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panee ympäriinsä ja todennäköisesti paljaalla. Buahahaa ;-) hajoo.

Vierailija
2/4 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kehenkään absoluuttisesti luottaa, oli menneisyys sitten millainen tahansa? Itse ottaisin asian esille, luottamustahan on sekin, että uskaltaa puhua kipeistä asoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asiaa aloit nyt miettimään jos et ole tähän mennessäkään sitä miettinyt? Onko sinulla alkanut joku epäilyksen siemen itämään? Jos mies pettää, niin siinä on turha alkaa itseään syyttämään, joten elä niin kuin tähänkin mennessä olet elänyt ja huolehdi asioista vasta sitten jos/kun jotakin konkreettista tulee. Nyt käytät aikaasi turhaan kaikkeen epämääräisen miettimiseen ja samalla mitä todennäköisimmin kyttäät myös miestä kaikessa. Rauhoitu siis ja keksi muuta mietittävää aikasi kuluksi. Et hyödy yhtään mitään nykyisistä ajatuksistasi ja miehen menneisyyden vatvomisesta.

Vierailija
4/4 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erehdyin menemään tuollaisen kanssa naimisiin, ja pettihän se. Pelkkä epäilys ei tietenkään ole todiste uskottomuudesta, mutta vaistoon kannattaa luottaa. Älä ainakaan ole sinisimäinen, niin kuin mä!