Mikael Granlund on niin kuuma
Kommentit (19)
Jos se olisi amiksen käynyt levyseppähitsaaja, niin av-mammat vain nyrpistäisivät nenäänsä.
Olisiko yhtä kuuma, jos olisi työtön jamppa pikkupaikkakunnalta? Tiedän jo vastauksesi.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:05"]rupinaamainen teletappi
[/quote]Samaa ajattelin. Miten noin pieni reppana edes pärjää jääkiekkoilussa?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:33"]
No ei kyllä ole, kaikkea muuta. Prinssi Carl Philip on kuuma!
[/quote]
Kelpaisiko sekin peräkylän työttömänä asukkina? Taitaa se kruunu olla sulle se kuumin kohta siinä miehessä.
Mä pidän ulkonäöllisesti tollaisista poikamaisista jätkistä. Parta ja rintakarvat on yöks.
N23
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:33"]
No ei kyllä ole, kaikkea muuta. Prinssi Carl Philip on kuuma!
[/quote]
Kelpaisiko sekin peräkylän työttömänä asukkina? Taitaa se kruunu olla sulle se kuumin kohta siinä miehessä.
[/quote]
Kyllä kelpaisi, itse asiassa ilman kruunua ja julkisuutta vielä parempi, koska itse en haluaisi julkkis olla ja työttömänä ihminen on ihan oma itsensä, kun ei ole millä levyillä. Ulkonäkö, silmät juuri sellaiset, jotka vie veteläksi.
t.7
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:59"]Ah <3
[/quote]
Siepin Sarakos se siellä?
Mg on kaunis poika
Teemu Selänne on komea mies.
Know the difference.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:14"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:05"]rupinaamainen teletappi [/quote]Samaa ajattelin. Miten noin pieni reppana edes pärjää jääkiekkoilussa?
[/quote]
Ihan normaalin kokoinen tuo on. Hollantilaiset ovat Euroopan pisimpiä ja heidän keskipituutensa on se 185 senttiä, Nightwishin laulaja on tästä hyvä esimerkki.
Eli paksu lompakko miehellä = takaa av-mamman alapään kostumisen. Yllättävää!
Ja hitto se on mukava tyyppi! Ulkonäkö ei ehkä kolahda, mutta luonne nostaa pisteitä.
No jaa