Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mökkiviikonloppu ilman autoa ja apuja. Lähtisitkö?

17.04.2015 |

Eli lähtisin pe-iltapäivänä töiden jälkeen klo 15 junalla 200 km päähän. Siellä vaihtaisin linja-autoon, joka vie 60km mökkipaikkakunnalle, kävelen 2km mökille. 

Mökki kylmänä, sytyttelen hellan, joka todennäköisesti ei vedä, puita ladosta, jonka eteen on katolta pudonneet talven lumet, joten etsin lapion, joka pitäisi olla siellä minne sen viime kesänä jätin.. Telkkari toimii, 1,2,ja 3 näkyy. Nettiä ei ole. Puhelimessa yksi palkki.

Lauantai on ihana lauantai, varmaan fiilistellessä menee..ja rohmustellessa..=)

Sunnuntaiaamuna herään aikaisin, kerään kimpsut ja kampsut, laitan mökin kuntoon. Kävelen  tienvarteen sen 2km linja-autolle ja linja-autolla läheiseen kaupunkiin ja sieltä junalla kotiin. Kotona olen 18.00.

Lähtisitkö?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin voisin lähteä tai kaksin miehen kanssa..

Vierailija
2/12 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse lähtisi noin lyhyeksi aikaa. Mutta mene ihmeessä jos matkustaminen ei haittaa sinua. Itseäni uuvuttaa varsinkin linja-autossa istuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää nykyään varmaan, mutta nuorempana olisin voinutkin. Tosin oon aina päässyt autolla. Melkein se on mulle tuossa kynnyskysymys. Haluan raahata aina niin paljon tavaraa mukaan, että julkiset on melkein poissa laskuista. 

Vierailija
4/12 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaine on se 2km? Pikkutie, jossa vielä metri lunta?

Vierailija
5/12 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:46"]

Millaine on se 2km? Pikkutie, jossa vielä metri lunta?

[/quote]

Todennäköisesti mutainen tie. Sellainen löllö..=))

Vierailija
6/12 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä lähtisin, jos ei olisi muutakaan ohjelmaa odotettavissa viikonloppuna. Ja onhan siel mökillä hyvä käydä jo, jos kukaan ei ole pistäynyt sitten viime syksyn. Itsellä vähän samanlainen keikka tiedossa ensi viikolla, matkaa mökille 3000 km suuntaansa. Julkisilla koko matka, 4 eri kulkuneuvoq. Heh, ei naurata. Vain muutaman päivän tähden.

Vierailija
7/12 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:53"]Kyllä mä lähtisin, jos ei olisi muutakaan ohjelmaa odotettavissa viikonloppuna. Ja onhan siel mökillä hyvä käydä jo, jos kukaan ei ole pistäynyt sitten viime syksyn. Itsellä vähän samanlainen keikka tiedossa ensi viikolla, matkaa mökille 3000 km suuntaansa. Julkisilla koko matka, 4 eri kulkuneuvoq. Heh, ei naurata. Vain muutaman päivän tähden.
[/quote]
Oho, missä maassa mökkisi on?

Vierailija
8/12 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset rauhoittumaan ja jos tulet hyvin itsesikanssa toimeen, niin varmasti hieno reissu.

Vierailija
9/12 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi yhdeksi yöksi. Viikonlopuksi voisin hyvin mennä. Kuulostaa ihan mukavalta.

Vierailija
10/12 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 23:00"]

En lähtisi yhdeksi yöksi. Viikonlopuksi voisin hyvin mennä. Kuulostaa ihan mukavalta.

[/quote]Ööh mitähä mä taas luin. Siis olet menossa viikonlopuksi, ja viikonlopuksi menisin itsekin.

Vierailija
11/12 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:53"]Kyllä mä lähtisin, jos ei olisi muutakaan ohjelmaa odotettavissa viikonloppuna. Ja onhan siel mökillä hyvä käydä jo, jos kukaan ei ole pistäynyt sitten viime syksyn. Itsellä vähän samanlainen keikka tiedossa ensi viikolla, matkaa mökille 3000 km suuntaansa. Julkisilla koko matka, 4 eri kulkuneuvoq. Heh, ei naurata. Vain muutaman päivän tähden.
[/quote]
Toivottavasti ainakin 1 noista on lentokone

Vierailija
12/12 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 23:00"]

[/quote]Ööh mitähä mä taas luin. Siis olet menossa viikonlopuksi, ja viikonlopuksi menisin itsekin.