Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muilla äiti ostaa teinille alkoholia, meillä teini ostaa äitille

Vierailija
31.12.2021 |

18vuotiaasta siis kyse. Ihan kaljaa ja viiniä on hakenut mulle, eihän esim viskiä voisi ostaakaan.

Pitäisikö hävetä?
Oon liikuntarajotteinen. Ja lapsella auto. Joskus kun pyydän kyytiä kauppaan, kysyy vain mitä tuo, häneltä käy nopeammin että hakee itse ja tuo kuin kuljettelisi mua eestaas omilta menoiltaan.
Tänään saa hakea kaupasta ruokaa, pattereita sekä myös olutta mamille. Oonko huono äiti?
Nuori viettää UV:n kaverin kanssa. Yksin siis kotona kaljani juon.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten surullista ap. Toivottavasti saat elämäsi taas hallintaan.

Vierailija
2/9 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten surullista ap. Toivottavasti saat elämäsi taas hallintaan.

Kiitos, mutta ei tämä paremmaksi muutu. Huonommaksi vaan menee vuosi vuodelta.

Hyvää uutta vuotta silti sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo tekisi sinusta huonon äidin? Hain itse iskälle ekan kerran kaljalaatikon ehkä viikko 18-vuotissynttäreitteni jälkeen.

Meinaatko että aikuinen mies jotenkin traumatisoituu siitä, että äiti juo olutta?

Vierailija
4/9 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa kaikkien alkkisten ja erityisesti heidän lastensa puolesta. Itsekään en ole terve mutta osaan silti olla käyttämättä alkoholia..

Vierailija
5/9 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin lapseni haki uv juoman. Ihan vaan koska voi. Täytti just vähän aikaa sitten 18.

Vierailija
6/9 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo susta huonoa äitiä tee. Mä olen itse aika kampurajalka, mulla jalkavamma ja tosi surkea liikkumaan. Tiedän, että muut tekee ostokset äkkiämpää. Kuitenkin pyrin itse, jos saan kyydin, käymään kaupassa kerran viikossa. Se piristää, kun näkee muita ihmisiä. Hyvää uutta vuotta sulle ap! Valis

Vierailija
7/9 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surettaa kaikkien alkkisten ja erityisesti heidän lastensa puolesta. Itsekään en ole terve mutta osaan silti olla käyttämättä alkoholia..

"Osaat" - ei ole osaamisasia tuo, tai jos on niin se tarkoittaa vain ettei sinulla ole ongelmia aiheen suhteen eikä se tee sinusta mitenkään erityistä tai osaavaa kuitenkaan. Et auta ketään itsekehullasi ja ap:n asiaan tai tähän aiheeseen et tuo mitään sisältöä vähättelemällä alkoholia käyttäviä ihmisiä.

Vierailija
8/9 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sitä alkoholinkäyttöä normalisoidaan. Teinit käyvät ostamassa alkoholia vanhemmilleen vain koska voivat.

Tällä ei opita sivistynyttä alkoholinkäyttöä. Opitaan vain se, että alkoholi liittyy aina ja kaikkeen.

Vierailija
9/9 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sitä alkoholinkäyttöä normalisoidaan. Teinit käyvät ostamassa alkoholia vanhemmilleen vain koska voivat.

Tällä ei opita sivistynyttä alkoholinkäyttöä. Opitaan vain se, että alkoholi liittyy aina ja kaikkeen.

Siis miten sitä alkoholia voi käyttää sivistyneesti ellei sitä saa ostaa? :D Pitääkö tehdä itse?