onko kaikilla kauniilla naisilla omituisia ihalijoita?
Ihmettelen ku ihan mukiinmenevän näköisen kaverin kimpussa on aina niitä omituisia tyyppejä. On kyllä ystävällinen kaikille joten johtusko siitä? Mutta onko tää yleinenki ilmiö että kaikki kehitysvammasetkin leimaantuu kylkeen kiinni? Sitte semmoset mukiinmenevät miehet ei oo huomaavinaankaan. Paitsi välillä.
Kommentit (5)
Mulla oli nuorena just noin. Vain omituiset, juopot jne uskalsivat lähestyä minua. Tavalliset kunnon miehet kiersivät kaukaa. Mun suhdehistoria ennen kolmekymppistä onkin sitten melko surullista tarinaa: mielisairas, alkkis, minua 27 vuotta vanhempi ulkomaalainen...
Lähestyy ne ihmeelliset hiipparit tavallisen näköisiäkin naisia, mutta kauniina varmaan useammin osuu kohdalle. On virhe olla liian mukava ja kohtelias niille, koska ne todellakaan eivät ymmärrä pakkeja.
On niitä ollut. Nyt on vanha vähän rupshtanut, niin ainoa omituinen on oma mies.
- Lasioven läpikävelijä. kävi stalkkaamassa työpaikalla, hävisi kuvioista, kun käveli tosiaan sen lasisen oven läpi, jouduttiin soittamaan ambulanssi, koska verta tuli aika paljon.
-parvekkeelta hyppääjä ( ei tosin hypännyt, vaikka uho oli kova)...ja yksi ikkunasta hyppääjä.hyppäsi myös.Eka kerros Ja vahva humala.
-pyörän kanssa saatille lähtijä. Seurasi pyörää taluttaen pitkin keskuskatua rautatieasemalle.
-porttikongi vemppaaja.
-soittelijoita useampi
-puhumattakaan tuntemattomista treffeille pyytelijöistä
Ja sitten ne joita ei muista.
No ei mulla mitään ihan superoutoja, mutta esimerkiks kerran mua vastapäätä istui junassa sellainen ihan asiallisen näköinen mies joka tuijotti mua _herkeämättä_ suoraan silmiin koko junamatkan. Lopulta jouduin menemään toiseen vaunuun. Ja sitten joskus joku oikeestaan ihan hyvännäköinen nisti alkoi kertomaan mulle elämäntarinaansa ja pyysi mun numeroa. Että ei sen kummallisempia, loput on olleet ihan normaaleja miehiä, suuri osa kumminkin vähemmän kiinnostavia.
Mulla ja mun siskolla on just noin.