Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetin eksä se osaa kyllä vituttaa

Vierailija
17.04.2015 |

Erosimme katkerissa ja vihaisissa merkeissä. Minä olin yrittänyt petrata käytöstäni, mutta kaikki oli turhaa, koska eksä ei viitsinyt sitten odottaa hetkeäkään muutosta, vaan laittoi kylmänviileästi poikki ja suutuin siitä tietenkin.
Lopulta katkaisin kaikki välit, poistin kaiken eksään liittyvän, jatkoin elämää ja olen tavannut monta uutta ukkoa. Tai ainakin tarpeeksi...
Nyt sitten tässä TAANNOIN päätti tämä elämää suurempi ihminen ottaa yhteyttä minuun. Täysin asiallisesti. ILMAN PIENINTÄKÄÄN ANTEEKSIPYYNTÖÄ MISTÄÄN.
Minä vastaan yleensä kaikille, ihan vain saadakseni tietää asian laidan. Vastasin siis eksänpaskallekin, ja sain hyvän esimerkin ihmisestä, joka on asiallisen vittumainen eikä ole edes tajuavinaan sitä. Hän kehtasi ihan ihmetellä, että miksi minulta ei saa asiallista tekstiä millään. Aivan kuin olisin unohtanut kaikki ne itkut, jotka hän minulle aikoinaan aiheutti. Ei sitten tullut mieleen edes esittää häpeävänsä??
Lopulta homma kääntyi taas niin päin, että eksä taas uudestaan "lemppasi" minut :-D Eli käänsi asian niin päin, että minä tyyliin vainoan häntä ja hänen mahtavaa elämäänsä ja hän on uhri, jonka on päästävä minusta eroon. Minä kun LUULIN jo päässeeni hänestä eroon... En olisi ikimaailmassa ottanut yhteyttä sellaiseen paskaläjään. Niin että vituttaapa taas kerrassaan tällainen uusintaottelu eksän vittumaisimmista luonteenpiirteistä. Huoh, ka-to-a... johonkin kauas.
Tiedän eksän käyneen täällä joskus, vaikka ihan mies on. Hän saattaa löytää tämänkin purkautumisen. Siinähän löytää... kunhan pitää päänsä kiinni. Ollaan muuten molemmat ihan aikuisen iässä ja eksä on vielä rutkasti vanhempikin minua. Eli teinidraamasta tämä on kaukana. Nyt vain vituttaa. Miksi minun piti ikinä tavata niin ällöttävä ihminen, miksi??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niiiiin tutulta, et ole yksin.

Vierailija
2/4 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei vaan tajua. Exä taitaa olla exä ihan syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 09:18"]Jotkut ei vaan tajua. Exä taitaa olla exä ihan syystä.
[/quote]

No kyllä! Minun olisi pitänyt olla jättäjä, todellakin. Mutta halusin uskoa hyvyyteen. Perkele!

Vierailija
4/4 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa ajatella, että eksänpaska ei ole niin korkeaan ikään mennessä saavuttanut oikeastaan mitään. Minulla on elämä edessä ja paljon suunnitelmia, joiden toteutuminen on
melkoisen varmalla pohjalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan