Kauanko olet pisimillään ollut ilman seksiä?
Naisillahan aika on yleensä huomattavasti lyhyempi koska sitä seksiä ainakin tarjotaan on vain siitä kiinni ottaako vastaan tai tykkääkö tunteettomasta panemisesta. Eli itsetyydytystähän me kaikki harrastetaan mutta kauan ilman seksiä?? Itse olen ollut jopa melkein vuoden opiskelijaaikoina kun ei ollut rahaa baariin ja muutenkaan koulussa ei ollut juuri sopivia naisia lähestyttäväksi. Ei miehenä ole mikään ihme että menisi 1-3 kk ilman seksiä näin työttömänä kun ei baariinkaan pääse
-mies23
M23
Kommentit (38)
Viime kesänä meni kolme kuukautta ilman kun kumppani lähti pohjoiseen vanhempiensa kanssa mökille eikä tullut takaisin kuin vasta syksyllä. Muutama kerrat harjoitettiin puhelinseksiä, mutta korvike mikä korvike ja korvikkeelta se tuntuikin, vaikka kuuli kultansa äänen laukeamisen hetkellä.
Nyt olen ollut ilman seksiä 3 tuntia 23minuuttia ja 6 sekuntia.... no, kohta baariin kun peli loppuu...
Viimeksi harrastin seksiä heinäkuussa 2007. Mennyt jo niin pitkä aika ettei tässä enää oikein edes uskalla alkaa sähläämään kenenkään kanssa. Mies 32v.
Pari vuotta sitten kyllästyin/hermostuin siihen, että minä olen aina se aloitteen tekijä... Meni puolitoista vuotta ennen kuin vaimo teki aloitteen....
Kesällä tulee 5 vuotta täyteen. Kyllä se pesä tulee vastaan, jos on tullakseen, baarista sitä en lähde hakemaan. Hyvinhän tässä on pärjätty ilmankin... M39
20 vuotta ollut avoliitossa. Viimeisimmät 8 v ollut kuivakkaa kun elämässä muutenkin ollut melkoista stressiä.
Jotain 1-2 krt vuodessa yhdyntä. Mutta ihme kyllä, hienolta se silloin tuntuu kun on!
N45
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 14:26"]
22 vuotta eikä loppua näy.
[/quote]
Tuosta on paha kyllä pistää paremmaksi. Taidat olla a-seksuaali että vaadit todellista rakastumista ennen kuin voit harrastaa seksiä ?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:52"]
Kesällä tulee 5 vuotta täyteen. Kyllä se pesä tulee vastaan, jos on tullakseen, baarista sitä en lähde hakemaan. Hyvinhän tässä on pärjätty ilmankin... M39
[/quote]
Pitkä aika ! Jos nainen joutuu puutteessa olemaan on kyllä liian ronkeli sillä ottajia ja muita pervoja kosijoita löytyy aina mutta tiedättekö sen tunteen kun huolisit ihan kenet vaan eikä se silti anna :D
Menetin 26-vuotiaana poikuuden ja nyt olen 33. Eli 7 vuotta tällä hetkellä ilman.
Kolme vuotta ilman, ollessani 24-27 -vuotias ja parisuhteessa. Siihen tottui ja se alkoi tuntua luontevalta. Olen nainen.
7. vuosi alkoi juuri... Nainen olen. Ei ole mulle ainakaan ollut tarjolla.
7kk 17-vuotiaana.
M25
En kyllä ymmärrä naisia, jotka eivät muka saa seksiä. Kaveripiirini huonoimmatkin naiset saavat seksiä, jos vain haluavat. En itsekään ole mikään komistus saati alfa, mutta kyllä sitä seksiä saa kunhan osaa käyttää suutaan hauskojen juttujen kertomiseen.
Itsetyydytystä lähes päivittäin, myös raskaana ja synnytysten jälkeen. Ilman miestä... noo pari vuotta ehkä kolmekin avioeron jälkeen.
Nyt en myöskään ole suhteessa ja noo taukoa varmaan jo 6kk.