Kauanko olet pisimillään ollut ilman seksiä?
Naisillahan aika on yleensä huomattavasti lyhyempi koska sitä seksiä ainakin tarjotaan on vain siitä kiinni ottaako vastaan tai tykkääkö tunteettomasta panemisesta. Eli itsetyydytystähän me kaikki harrastetaan mutta kauan ilman seksiä?? Itse olen ollut jopa melkein vuoden opiskelijaaikoina kun ei ollut rahaa baariin ja muutenkaan koulussa ei ollut juuri sopivia naisia lähestyttäväksi. Ei miehenä ole mikään ihme että menisi 1-3 kk ilman seksiä näin työttömänä kun ei baariinkaan pääse
-mies23
M23
Kommentit (38)
itsekkin melkein vuoden vaikka suorastaan etsin yhden illan panoja mut ei mua kukaan halua :DD
m45
pari tuntia meni, oli elämäni pisimmät ajat :)
35v ilman ja tosiaan naiset ei saa aina (mun tapauksessa koskaan) vaikka haluaisivatkin. Kohta nain lyhtypylvästä kun en miestä saa :(
No kuule, taisi mennä 14 vuotta ihan ilman, eikä haitannut. Vai saitko sinä ap missä iässä ekaa kertaa "seksiä"?
2 vuotta. Kävin sitten jo ammattilaisella, jotta muistuisi mieleen millaista tuo urheilu on.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:58"]
35v ilman ja tosiaan naiset ei saa aina (mun tapauksessa koskaan) vaikka haluaisivatkin. Kohta nain lyhtypylvästä kun en miestä saa :(
[/quote]
lyhtypylvästä :D <3
harrastin seksiä vuonna 2009 viime kerran :D ehkä tänä vuonna onnistaa???
terv. nainen
Lähes 26 vuotta, nainen. Jokohan uskaltautuisi pian kokeilemaan?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:58"]
[/quote]
Et ole ainakaan minulta kysynyt. M
17 vuotta kestäneen suhteen aikana n. 2 viikkoa. Vaikka seksi on ollut ihan perseestä viimeiset 4 vuotta niin silti viikoittain pantu. Harvoin tyydytystä.
M38
Siis miten et miehenä saa tyydytystä seksistä jos kuitenkin harrastatte sitä?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 00:10"]Siis miten et miehenä saa tyydytystä seksistä jos kuitenkin harrastatte sitä?
[/quote] Hyvä kysymys. Halut on kovat, mutta eivät suoranaisesti kohdistu vaimoon. Seksiä on saatavilla ja se on pelkkä tyhjennys josta jää usein morkkis tai tyhjä olo. Yllättävän moni luulee, että siemensyöksy = orgasmi ja tyydytys. Tiedän että tällainen pitäisi lopettaa, mutta panetuksen se vie.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 07:31"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 00:10"]Siis miten et miehenä saa tyydytystä seksistä jos kuitenkin harrastatte sitä? [/quote] Hyvä kysymys. Halut on kovat, mutta eivät suoranaisesti kohdistu vaimoon. Seksiä on saatavilla ja se on pelkkä tyhjennys josta jää usein morkkis tai tyhjä olo. Yllättävän moni luulee, että siemensyöksy = orgasmi ja tyydytys. Tiedän että tällainen pitäisi lopettaa, mutta panetuksen se vie.
[/quote]
Orgasmi ja pillun paneminen ei todellakaan ole hyvää seksiä jos on joskus saanut tunteella seksiä ihmiseltä kenestä välittää
Taas on 3 kk mennyt ilman ja runkkaamisesta ei mitään saa joten en sitä harrasta
M25
2 vuotta