Huomenta, mitä teette tänään?t.ammattivalittaja
Mä herätän kohta pojan, hän syö aamupalan ja lähdetään eskarrin. Sitten tiskausta ja ruuanlaittoa. Haen hänet eskarista, ulkoilua. Isänsä kokoo illalla hänen pyöränsä joka tullut matkahuoltoon ja saunomista.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 07:21"]Meen töihin.
[/quote]
Siinäkö menee koko päivä?
Mä olen matkalla töihin ja kotona noin viiden aikaan. Sitten käydään miehen kanssa jossain syömässä ja illalla saunaan. Ei kai muuta tänään.
Kauppareissu, siivoilua, valmistautumista huomisiin lähisukulaisen hautajaisiin.
Meen töihin klo 7.45-15.30 ja sen jälkeen mekko-ostoksille. Siitä sit kotiin syömään ja viettämään perjantai-iltaa. Illalla meen saunaan selä löhöän ja katson telkkaria.
Aamupalat tehty ja syöty jo, olen ollut hereillä 5.30 lähtien. Nyt pari kolme tuntia töitä kotitoimistolla, sitten siivousta, käyn kaupassa ja ostan jotain hyvää ruokaa illaksi. Laatuaikaa miehen kanssa kun lapsi on yökylässä. Tai sitten jatketaan remppaa...
Lasten herättelyt, ruokkimiset, sukimiset ja pk-ikäisen hoitoonvienti hoidettu. Nyt matkalla yliopistolle opintojen pariin. Illalla kotiin miehen kanssa, syödään, saunotaan ja nukkumaan.. Siinä se. Eilen siivottiin. Varmaan pari koneellista pyykkiä ehtii illalla pesemään.
En tiedä, ei ole muita suunnitelmia kuin kampaajalla käynti. Illalla saunotaan, tarkempia suunnitelmia ei ole tehty, fiiliksen mukaan.
Tulin just töistä. Join aamukahvit ihanan rauhallisessa talossa. Nyt nukkumaan 3-4 tunniks. Sitten jatkan remppaa :)
Käyn apteekissa ja sossussa. Muusta ei vielä tietoa.
Olen töissä. Illalla seurustelua perheen kanssa, soittelen muutamalle ystävälle, josko järjestäisimme sunnuntaina vaalivalvojaiset.
Etätöitä. Sis av:lla:). Ei vaiskaan. Oikeasti olen joka perjantai etäduunissa. Hieno systeemi ja oikeasti kannatettava. Finanssialalla onnistuu ainakin mulle. Perheessä 3 lasta ja mies ja minä. Muksut nukkuu vielä, kohta syödään aamiaista.
Töissä olen ja illalla teen jotain? Mies21
Töihin ja sitten viipuriin autotarvikeliikkeeseen, kauppaan, röökiä ja tankki täyteen, kotiin kun pääsee lähden varmaan vielä svetoon tankkaamaan toisen auton, huomenna lapsen 3v synttärit.
Tv.mies39v
olen töissä klo 07.30-20.00 välisen ajan.
Töitä, töitä, töitä tehdään
jotta, jotta leipää syödään... :)
Huomenta huomenta :)
Mä menen töihin viimeistelemään pari asiakkaalle lehtijulkaisuun tarkoitettua kuvaa ja sen jälkeen käytän muutamia tunteja siihen että avaan ja otan käyttöön zippitiedostoista 3D kalusteita, joita käytän työssäni. Lähden aikaisemmin töistä sillä muutama pv sitten tein 14h duuniputken jotta sain nämä nimenomaiset kuvat valmiiksi.
Töistä ajan Isoon Omenaan kemppariostoksille (kuivashampoo ja kuorinta-aine on loppu). Käyn vilkaisemassa Ankkurinappi-kirpparia josko veisi sinne tavaraa myyntiin (aivan ihania vaatteita tulollaan ;)) vink vink.
Kotona sitten vähän siivoilen ja laitan kirppistavaraa kasoihin ja mietiskelen hintoja. Katson todennäköisesti Netflixistä modern familyn uusinta tuotantokautta ja sit nukkumaan joskus 12 aikoihin.
Aijai, av:tä vaan selataan työajalla. Itse olen töissä 7-15.
Meen töihin.