Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Sirdaludia helposti lääkäriltä pyytämällä?

Vierailija
16.04.2015 |

Mulla oli siihen resepti, mutta määrätty annos oli niin pieni että napit loppui 3 kk:ssa. Mulla noita määrättiin jännitysoäänsärkyyn. Tehoavat mahtavasti ja saan nukuttua kun otan pahimman jäykkyyden tullessa yöksi. Ehkä 3 nappia on mennyt kuukaudessa viime aikoina. Mut sanooko lääkäri että en voi saada etten jää ns. koukkuun noihin.?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut että noihin joku olisi jäänyt koukkuun. Minun lääkärini uusii reseptin vuodeksi kerralla. Syön lääkettä samaan vaivaan. Auttaa hyvin kun tuntuu ettei veri kierrä niskassa edes jumpan jälkeen.

Vierailija
2/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sirkkaa" voi kyllä ostaa myös ihan katukaupasta ilman reseptiä, mitä suosittelen teille suurkuluttajille. terv. yleislääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ainakin on uusittu. Tosin en ole tarvinut enää aikoihin kun aloin käymään fysioterapeutilla hieronnassa säännöllisesti.

Vierailija
4/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sanoo, että on av-mamma niin saa suoraan apteekista ilman reseptiä.

Vierailija
5/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niihin joku voi koukkuunki jäähä siinä missä muihinki keskushermostoon vaikuttaviin lääkkeisiin esim. unilääkkeet tai rauhoittavat paitsi että vaikutukset lähinnä raukeuttavia, eivät niinkään euforisia. 

Itse joskus sain niskavaivoihin yhden 30 kpl paketin, pyysin uusintaa niin ei heti uusittu, vaikka ihan ohjeen mukaan käytin, mutta myöhemmin kuitenkin oli resepti uusittu. Riippuu varmaan paljon myös lääkäristä että uusiiko vai ei.

os sulla noin vähän on menny niin todennäkösesti ei ole mitään ongelmaa saada uutta reseptiä. 

Vierailija
6/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurologin mielestä se on kauheeta paskaa ja turha lääke = ei saa, tk-lääkäriltä saa. 

Vierailija
7/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule riippuvuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi