Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7v poika, väkivalta leikeissä, en pysty leikkimään enää pojan kanssa

Vierailija
16.04.2015 |

Poika on alkanut leikkiä legoilla niin kamalia leikkejä, etten kertakaikkisesti pysty olla leikeissä mukana. On mielestäni silmitöntä väkivaltaa ja pahuutta, ymmärrän hyvis/pahis jutut, mutta leikin pahikset ei enää ole rosvo jota poliisi jahtaa, vaan taisteleva zombie, joka potkii, tappelee, lyö ja tekee vaikka mitä pahaa hyviksille. Olen yrittänyt olla leikeissä, mutta tuntuu niin kamalalta tuo väkivalta, etten pysty kuuntelemaan, mitä pienen poikani mielikuvitus tuottaa.Tiedän tuon kuuluvan poikien maailmaan, mutta tuntuu nyt että etäännyn todella kauas lapsestani, joka on aina ollut hyvin läheinen. Nyt ei tunnu olevan enää mitään yhteistä puuhaa tai leikkiä. Pelkään että pojasta tulee joku kouluampuja. Minun sydämeni sanoo tuollaisille jutuille "ei", ihmettelen miten pieni poikani pystyy puhumaan ja ajattelemaan tuollaista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vie poika tutkimuksiin jos olet noin huolissasi.

Vierailija
2/6 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olimme veljeni kanssa lapsia (minä 4 v. tyttö ja veljeni 5 v.) rakensimme styroksista ja pahvista aseita ja miekkoja joilla tapoimme toisiamme ja vanhempiamme. Äiskä kehui, onpas hienoja aseita. Kaikki se on vaan leikkiä ja lapsi siirtää leikkeihin asioita, joita kokee elämässään. Miksi annat lapsen katsoa zombijuttuja, jos ne noin sinua järkyttävät? lapsellasi on hyvä mielikuvitus, kun keksii kääntää pahikset ja hyvikset toisin päin. Olisin ylpeä, jos kyseessä olisi minun lapseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:29"]

Kun olimme veljeni kanssa lapsia (minä 4 v. tyttö ja veljeni 5 v.) rakensimme styroksista ja pahvista aseita ja miekkoja joilla tapoimme toisiamme ja vanhempiamme. Äiskä kehui, onpas hienoja aseita. Kaikki se on vaan leikkiä ja lapsi siirtää leikkeihin asioita, joita kokee elämässään. Miksi annat lapsen katsoa zombijuttuja, jos ne noin sinua järkyttävät? lapsellasi on hyvä mielikuvitus, kun keksii kääntää pahikset ja hyvikset toisin päin. Olisin ylpeä, jos kyseessä olisi minun lapseni.

[/quote]

Meinaatkos, ettei kavereilta kuulla  zombeista yms.? Että vain ja ainoastaan elokuvista ja ohjelmista?

4/6 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikas ymmärtää hyvän päälle ;3

Vierailija
5/6 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole katsonut mitään zombieita telkusta, dvd:ltä, eikä muualtakaan, on eskarissa ja kavereilta oppinut, sen tiedän. Ap

Vierailija
6/6 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä "normaaleillakin" lapsilla on välillä väkivaltaisia leikkejä, jos ei kuitenkaan ole muita ihmisiä kohtaan väkivaltainen oikeasti niin en huolestuisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme