Olenko kaunis vai vaan helpon näköinen?
Mua pokaillaan todella usein, siis baarissa, kadulla, junassa, kaupassa. Yleensä kun huomaan että joku mies yrittää hivuttautua mun seuraan, karkaan äkkiä paikalta, mutta jos mies ehtii alkaa juttelemaan, se on yleensä ihan asiallista. Usein yritetään vain saada katsekontaktia. Mielestäni en ole mikään kaunotar ja siksi tämä häiritsee. En kuitenkaan ole varma, koska mua aina sanotaan kauniiksi.
Kuvailen vähän itseäni: mulla on tummat pitkät ja kiharat hiukset, tummat silmät, tiimalasivartalo, pukeudun naisellisesti, mutta mulla ei ole ikinä mitään tosi avoimia kaula-aukkoja tai liian lyhyitä hameita. Korostan kuitenkin vartaloani, mutta en millään tiukoilla vaatteilla. Käytän aika vähän meikkiä, siis vain ripsaria ja huulipunaa. Onko silti mahdollista että näytän liian tyrkyltä? Mistä tää huomio oikeen johtuu? Sori tuli varmaan viestistä älytön pitkä pötkylä!
Kommentit (19)
Keskittyisin ulkonäön sijaan pohtimaan mitä voisit tehdä tuolle itsetunnolle. Älä tyttö hyvä katso itseäsi vain miesten silmien läpi.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:50"]Ikäsi ap?
[/quote]
21
Miehet nyt yleensäkin juoksevat pillun perässä. Ei siinä mitään outoa ole.
Huoh, taas näitä "voi ei, olen niin kaunis, mitä tekisin" aloitus... Aina joko naiset vihaa tai miehet ei jätä rauhaan tai molempia. Ainoa tarkoitus kehua itseään. Tehtaileeko joku sama epävarma teini nämä kaikki?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:07"]Huoh, taas näitä "voi ei, olen niin kaunis, mitä tekisin" aloitus... Aina joko naiset vihaa tai miehet ei jätä rauhaan tai molempia. Ainoa tarkoitus kehua itseään. Tehtaileeko joku sama epävarma teini nämä kaikki?
[/quote]
Mun ei tosiaan ollut tarkoitus mitenkään korostaa itseäni. Mä tiedän ihan hyvin että miehet lähestyy sitä naista joka vaikuttaa helpoimmalta ja halusin vahvistuksen sille, onko tämä totta. Sanoin jo etten itse pidä itseäni kauniina, mutta mulle on sanottu että olen. Mulla ei ole mitään mielikuvaa siitä olenko ruma vai kaunis ja erittäin huono itsetunto. Vääristynyt kuva itsestäni (siinä mielessä että en tiedä miltä itse näytän) on oikea elämää haittaava vaiva mulle.
Ap
Et ole liian kaunis, koska miehet uskaltavat lähestyä sua. Varmasti enemmän naapurintyttömäisen,söpö tai nätti. Ja mitä väliä, kai näet itse, me ei nähdä sua.
Hoikka nainen, pitkät hiukset niin miehet kiinnostuu. Kun et meikkaa liikaa niin olet luonnollisemman oloinen. Pakkelisorsaa ei kukaan mies halua.
Ei huomio kauaa kestä, nauti vielä kun voit. Ja opettele kirjoittamaan kappalejaot.
tulihan se sieltä.
siis kommentti nro 4.
ehkä ap herättää miehissä suojeluvaiston tms? jos ei sitten ala seistä?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:58"]Ei huomio kauaa kestä, nauti vielä kun voit. Ja opettele kirjoittamaan kappalejaot.
[/quote]
Mobiiliversio!
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:55"]Et ole liian kaunis, koska miehet uskaltavat lähestyä sua. Varmasti enemmän naapurintyttömäisen,söpö tai nätti. Ja mitä väliä, kai näet itse, me ei nähdä sua.
[/quote]
Mulla on pahasti vääristynyt kehonkuva varmaan, en osaa nähdä itseäni kauniina ja kroppani näen aina tasapaksuna pötkylänä, vaikka kuinka mittailen ympäryksiä ja olen ollut sellaisessa vartalonmallin arviossa koulun puolesta, jotka kaikki näyttää selvästi että mulla on hyvä kroppa. Näen itseni joskus kauniina, joskus rumana. Siksi kysyn, että mitä tämäntyyppinen huomio voi tarkoittaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:58"]Hoikka nainen, pitkät hiukset niin miehet kiinnostuu. Kun et meikkaa liikaa niin olet luonnollisemman oloinen. Pakkelisorsaa ei kukaan mies halua.
[/quote]
En ole kovinkaan hoikka, normaalipainon ylärajoilla. Mutta mulla on ilmeisesti tiimalasimallinen vartalo.
Ap
Ihan normaali naisen elämää, ei tuosta voi päätellä, ootko kaunis. Epävarma taidat olla.
Olet hieno ja arvostettava ihminen, pokailtiinpa sinua tai ei pokailtu ja ihan ulkonäöstä riippumatta.
Eli, kaikki mittarit kertoo että olet kaunis, saat paljon huomiota miehiltä mikä viittaisi siihen että olet kaunis, etkä ole edes semmoinen luuranko mikä itseni ainakin käännyttäisi heti pois...
Ja mietit sitten että oletko oikeasti hyvännäköinen? ... Kyllä olet. Etkä edes meikkaa liikaa ilmeisesti. Kaikki ominaisuutesi viehättävät keskivertomiestä hyvinkin paljon, tuskinpa olet mitenkään tyrkky, vaan hyvin viehättävä ja vastustamaton.
Suurin osa kyllä jättää sinut rauhaan jos sitä pyydät.
Up