Tunnetko ketään joka olisi rikastunut treidaamisella?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Minä. Bitcoinilla.
Paljoko tuli? Minkälainen strategia?
Tuedän erään, joka treidaamisen avulla on 6 kk vuodesta lomalla. Tehnyt sitä vuosia. Isot panokset, 1 prossan nousun jälkeen myy. Joka päivä saa muutaman satkun.
Tuolla voisi rikastuakin, mutta jos pääoman ottaa aina pois välillä, niin saa vain lisätienestiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuedän erään, joka treidaamisen avulla on 6 kk vuodesta lomalla. Tehnyt sitä vuosia. Isot panokset, 1 prossan nousun jälkeen myy. Joka päivä saa muutaman satkun.
Tuolla voisi rikastuakin, mutta jos pääoman ottaa aina pois välillä, niin saa vain lisätienestiä.
Mitä se treidaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se treidaa?
Osakkeita.
Mun työpaikka, tuotto tänä vuonna 5,4 miljardia, omistettujen sijoitusten määrä on 63 miljardia.
Osakkeilla, rahastoilla ja kiinteistöillä.
Huijatuksi ovat tulleet. Toivottavasti ovat viisastuneet virheistään.
Vierailija kirjoitti:
Huijatuksi ovat tulleet. Toivottavasti ovat viisastuneet virheistään.
Avaatko nyt vähän tätä, miten on huijattu? Treidaaminen kuin missä muussakin spekulatiivisessa kaupunkäynnissä voi toki hävitä rahaa ja moni häviääkin, mutta kuka pystyy huijaamaan avoimilla markkinoilla käytävässä kaupassa?
Varsinaisia rikastujia en tiedä, mutta useammankin, jotka ovat elättäneet itseään pidemmänkin aikaa. Käyvät kauppaa yleensä osakkeilla, pienemmässä määrin raaka-aineilla.
Minä. Bitcoinilla.