Itkeminen todellakin helpottaa oloa
Tulin käymään täällä äidin luona kun on ollut jo pari päivää ihan hirveä olo. Paniikkihäiriön ja ahdistuksen kanssa on meneillään todella vaikea kausi. Odotin, että pääsen puhumaan äidilleni olostani. Monta kertaa yritin, mutta vastaukseksi sain vain nyökkäyksiä tai hän ei edes kuullut/kuunnellut mitä sanoin vaan puhui jostain muusta. Äsken rupesin puhumaan olostani tuossa ja tuntui, että vihdoinkin mua kuunnellaan. Olin pääsemässä asiaan kunnes pikkuveljeni rupesi puhumaan päälleni ja kaikki kiinnittivät huomionsa häneen. Puhuin taustalla asiani tyynesti loppuun kunnes romahdin täysin ja purskahdin itkuun. Lähdin omaan huoneeseeni juoksien ja itkin pois monen kuukauden itkut. Nyt oloni on paljon kevyempi ja parempi. Vaikka en päässyt puhumaan olostani, ei enää haittaa. Tämä helpotti vielä enemmän.
Kommentit (4)
Jaksamisia sulle <3 voit puhua mulle jos haluat :) AP
Toivottavasti ne sunkin sukulaiset tajus lopulta tilanteesta jotain <3
4: No eipä tajunneet :( Varmasti huomasivat kun huulet väpättää ja juoksen omaan huoneeseeni, mutta eipä kiinnostanut. Jos saan osakseni vain tälläistä kohtelua, niin mielummin pakkaan täältä vaikka viimeiset tavarani mukaan ja lähden kämpilleni ja pysyn siellä. Se ongelma vaan, ettei mulla ole ystäviä eikä ketään, kenet voisin luokseni pyytää. Tai on serkkuni, joka asuu toisessa kaupungissa mutta hänelle kultalusikka persiissä syntyneelle puhuminen on yhtä tyhjän kanssa. :( AP
Aika jännä kun muakin juuri nyt itkettää ja tulin tänne ja näin tän. Sitä itkua on niin paljon että alkaa vain läikkyä yli.