Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuseksistä kysymys naisille

Vierailija
15.04.2015 |

Meillä tätä herkkua ei ole alkuaikojen jälkeen ollut tarjolla ja se hieman vaivaa. Olen monesti yrittänyt myös tarjota vaimolle kielikylpyä eikä sekään kelpaa. Estää heti jalkoväliin pääsyn jos liian alas suukottelee. Onko tämä ihan yleistä sitten ettei naina halua antaa tai saada suuseksiä? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään antaa ja saada suuseksiä! Mutta siihen, että voin nauttia tarvitsee mun olla hyvin rentoutunut ja sellainen luottavainen. Tai jos naisella on ongelmia itsetuntonsa kanssa, saattaa hän ajatella että alapää on ruma tai jotain.

Voi myös olla, ettei hän yksinkertaisesti nauti siitä eikä sen vuoksi sitä halua.

Vierailija
2/15 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa miehelle, mutta itse en siitä juurikaan nauti. Joskus suostun miehen mieliksi nuoltavaksi, mutta vain hetkeksi.Muut jutut kiinnostavat enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä nautin sekä antaa, että vastaanottaa suuseksiä.

Vierailija
4/15 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toivottavasti ole kovin yleistä, itse ainakin nautin sekä antamisesta, että saamisesta.
N23

Vierailija
5/15 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antamisesta, en saamisesta. Tosin traumoja olen saanut joskus kun purtu yms joten ei päde sinänsä.

Vierailija
6/15 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole valjennut, mikä siinä nuolemisessa saavana osapuolena naisena on jotain järisyttävän hyvää. Mies kaukana jalkovälissä ja paine ei vastaa kuin murto-osan yhdynnän antamasta tuntemuksesta. Miehelle sitä on ihan mukava antaa vaikka useamman kerran kuukaudessa. Miehen nautinto on selvästi havaittavissa. Jos mies hakeutuu jalkoväliäni tunnustelemaan kielellä, pyydän pian siirtymään muualle.

Vierailija
7/15 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Operaattorin nimi ja yhteystiedot on laajalti tiedossa.

Vierailija
8/15 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 07:56"]

Mulle ei ole valjennut, mikä siinä nuolemisessa saavana osapuolena naisena on jotain järisyttävän hyvää. Mies kaukana jalkovälissä ja paine ei vastaa kuin murto-osan yhdynnän antamasta tuntemuksesta. Miehelle sitä on ihan mukava antaa vaikka useamman kerran kuukaudessa. Miehen nautinto on selvästi havaittavissa. Jos mies hakeutuu jalkoväliäni tunnustelemaan kielellä, pyydän pian siirtymään muualle.

[/quote]

Olisiko tekniikassa tai taidoissa puutetta? Olen kyllä nainen, niin en osaa neuvoa,miten pitäisi

Vierailija
9/15 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Oiskohan vibralla täryteltä tuntoherkkyys pois klitasta? Kyllähän se yleensä tuntuu melko pienelläkin voimalla.

Vierailija
10/15 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:54"]

[/quote]

Oiskohan vibralla täryteltä tuntoherkkyys pois klitasta? Kyllähän se yleensä tuntuu melko pienelläkin voimalla.

[/quote]

Tai mies lutkuttaa reikää ja ignoraa klitan. Näitäkin on nähty. Onneksi useimmilla on korvat päässä, niin pystyy ohjaamaan.

Vierailija
11/15 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siitä onneksi kaikkien tarvitse tykätä.

Vierailija
12/15 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 13:18"]

Eipä siitä onneksi kaikkien tarvitse tykätä.

[/quote]

Ei tietnkään, eikä missään nimessä tarvitsekaan. No panic

Vierailija
13/15 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan antaa ja saada suuseksiä

Olen nainen

Vierailija
14/15 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainakin vaimon vaikea saada orkkua pelkässä yhdynnässä, vaikka siitä nauttiikin. Suuhoidolla tulee aina. Muttei aina silti halua että nuolen. Mustakin on parasta kun saa liukkaaseen pilluun vaimon O:n jälkeen tulla rajusti takaapäin. Eli yhdyntä tuntuu paremmalta silloin kun vaimo on jo saanut.

Vierailija
15/15 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin sormet kuin kieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi