Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko ainoa aikuinen

Vierailija
29.12.2021 |

..joka tajuaa että parisuhteeseen mennään normaalisti rakkaudesta. Ei statuksen, rahan tai ulkonäön takia. miten pihalla ihmiset voi olla kun puhuvat tasoista? yritä löytää joku tasoisesi? luuleko nää että rakkaus katsoo jotain helkkarin ammattia,tasoa tai varallisuuttaa?

Sellaset ihmiset on onnenonkijoita negatiivisella arvostuksella jotka tasoista puhuu. Kuka hullu haluaa olla sellasen kpään kanssa joka on todennäköisesti kanssasi vain sen rahan takia tai jotain? Sitten kun raha loppuu tai sairastuu niin sanottu feikkirakkaus katoaa? luuleko nää onnenonkijat että sellainen mies puolustaa naista tosipaikan tullen? tai toisinpäin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi vaivaamaan yksi asia. Millaisessa tilanteessa nainen tarvii puolustajaa?

Vierailija
2/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa nyt sattuu olemaan jengejä jotka helposti käyvät pariskunnan kimppuun jos oikein huonosti sattuu. Kokemusta on espoosta stadista tilanteet alkoivat eskaloitumaan mutta onneksi niistä selvittiin.. Mutta hyvä että pystyt suojelemaan itseäsi. Suosittelen jokaiselle sukupuolesta koosta ja iästä riippumatta itsepuolustustaitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin tie tulee tännekin. En mielelläni halua hengailla myöhään varsinkaan rautatieasemilla.  Nähty on muutos.

Vierailija
4/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin tie tulee tännekin. En mielelläni halua hengailla myöhään varsinkaan rautatieasemilla.  Nähty on muutos.

Onko sinulla sitten joku tarve hengailla rautatieasemilla?

Vierailija
5/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla sitten joku tarve hengailla rautatieasemilla?

Olin joskus iltatöissä. ja kotiin pääsin vasta kello 24.00.

Vierailija
6/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin vain kun olet niin sanotusti heikossa jamassa. Jos vaikka synnytys käynnisty yllättäen, niin on hyvä, että mies voi huolehtia. Puolustaminen ei tarkoita vain fyysisen väkivallan kohtaamista, vaan kaikkia tilanteita, joissa olet liian heikko huolehtimaan itsestäsi hyvin. Tokihan sitä pärjää, jos on pakko, mutta on paljon mukavampi jos on toinen tukena vaikeissa tilanteissa.

Vierailija
7/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksi onnenonkija alapeukutti aloitusta. Mielipiteesi on pelkkää sontaa niinkuin kuin rakkautesi.

Vierailija
8/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin vain kun olet niin sanotusti heikossa jamassa. Jos vaikka synnytys käynnisty yllättäen, niin on hyvä, että mies voi huolehtia. Puolustaminen ei tarkoita vain fyysisen väkivallan kohtaamista, vaan kaikkia tilanteita, joissa olet liian heikko huolehtimaan itsestäsi hyvin. Tokihan sitä pärjää, jos on pakko, mutta on paljon mukavampi jos on toinen tukena vaikeissa tilanteissa.

Mahtavaa, että joku keksii syyn mihin miestä tarvitaan.

Vierailija
9/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla kyllä täys idiootti, jos kiistää ettei tasoja ole, tai niillä ole mitään merkitystä parinvalinnassa.

Vierailija
10/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi onnenonkijaa alapeukutti. Minä mikään onnenonkija ole öh miten kehtaat? Voi voi.

Vierailija
11/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla kyllä täys idiootti, jos kiistää ettei tasoja ole, tai niillä ole mitään merkitystä parinvalinnassa.

Hehe et ole varmaan koskaan rakastunut tai rakastanut? otan osaa. Sitä tunnetta ei mikään voita. Idiootti taidat olla itse kun et tajua että rakkaus on kemiaa ei rahaa. Kyllä ihmiset on sekasin. Ja niitä tasoja. Pinnallista paskaa mutta onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
12/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaksi onnenonkijaa alapeukutti. Minä mikään onnenonkija ole öh miten kehtaat? Voi voi.

"Joku on jostain mahdollisesti eri mieltä ku minä!!!! Minä kyllä haukun sen täällä vauvalla, nih! En edes keskustele tai yritä selvittää mitä se toinen ajattelee tai miksi! Koska kyllä minä "sellaiset" tiedän!!! Nii!!"

Yritä edes.

Vierailija
13/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmiset keksivät 10 000 vuotta sitten aseet, he pääsivät ravintoketjun huipulle. Tämä vaikutti rakkauteen, sillä työnjako kehittyi. Metsästyksestä tuli miesten työtä. Naiset puolestaan pitivät lapset lähellään ja keskittyivät ruoan keräilyyn, valmistukseen ja vaatteiden tekoon. Ryhmässä muodostui kenties parisuhteita ja ydinperheitä. Tai sitten kaikki jaettiin, myös rakkaus.

Vierailija
14/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehe et ole varmaan koskaan rakastunut tai rakastanut? otan osaa. Sitä tunnetta ei mikään voita. Idiootti taidat olla itse kun et tajua että rakkaus on kemiaa ei rahaa. Kyllä ihmiset on sekasin. Ja niitä tasoja. Pinnallista paskaa mutta onnea valitsemallasi tiellä.

En tiedä miksi vaivaudun ilmiselvälle provolle, mutta kyllä olen. Olen ollut todennäköisesti pidempään onnellisessa suhteessa kuin sinä. Samassa pitkässä suhteessa saman ihmisen kanssa.

Vierailija
15/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi myytti avioliiton alkuperästä kertoo, että metsästäjä-keräilijäheimojen naiset halusivat miehiltä suojaa. Vastineeksi he tarjosivat seksiä. Ilmankos naiset ei enää seksiä tarve, kun ei ole tarvetta sille suojalle.

Tuo on todellakin pelkkä myytti. Pelkkää miesten keksimää fantasiaa, koska miehet eivät hyväksy naisten seksuaalisia haluja.

Naiset haluavat seksiä, eivät tarjoa sitä vastineeksi.

Vierailija
16/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi vaivaudun ilmiselvälle provolle, mutta kyllä olen. Olen ollut todennäköisesti pidempään onnellisessa suhteessa kuin sinä. Samassa pitkässä suhteessa saman ihmisen kanssa.

Huokaus sentään. Jaa provo? Menittekö yhteen rahan vai rakkauden takia? Miksi loukkaannut? Osuiko sieluun?

Vierailija
17/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ON kemiaa. Se ei katso tasoja. Ootteko jotain apukoululaisia?

Vierailija
18/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuri luo kuvaa siitä, mitä rakkaus on, mutta todellinen rakkaus saa usein väistyä muiden prioriteettien tieltä. Tosielämässä ritarit eivät pelasta neitoja rakkauden pilvilinnoihin.

Vierailija
19/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja saanut jo 7 alapeukutusta? Huh.Pelottavaa alapeukutuksia kuin kerrankin joku puhuu asiaa. Ai niin tämä palsta.Ja palstan taso.

Vierailija
20/29 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, sieltä hän saapuu, valkoisella hevosella ratsastaen: unelmien prinssi!

Sama kohtaus nykyaikaan käännettynä: oi miten sulavasti hän kaartaa Jopollaan trendiparta suittuna kahvilaan! Jo ensimmäisestä yhteisestä decaf-kauramaito-lattesta lähtien olemme erottamattomat. Hän on Se Ainoa Oikea. Saamme toisemme ja loppuelämä on ihanaa silmiintuijottelua ja toisen loputonta palvomista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä