En jaksaisi tehdä töiden jälkeen yhtään mitään
Silmät painuu kiinni ja paleltaa, kun olen niin väsynyt. Mitä mun pitäis tehdä, että jaksaisin käydä edes lenkillä töiden jälkeen? Tuntuu, että koko elämä on töissä käymistä ja sen jälkeen en jaksa yhtään mitään.
Kommentit (5)
Mitenkä tehdään lyhyempää työpäivää kun työntaja paska pakottaa ahneuksissaan tekemään pitkää päivää. Tulos tai ulos.
Vaihda työtä/nuku enemmän/kehitä kuntoasi/vaihda lääkitystäsi. Siinä vaihtoehdot.
Nukun 6-7 h yössä, joskus jopa 8. Työpäivät ovat vain 8 h/päivä, mutten silti jaksa tehdä viikolla yhtään mitään, kun nukuttaa.
Kyse ei ole siitä, ettenkö pystyisi harrastamaan liikuntaa kuntoni puolesta. Olen ihan normaalipainoinen ja jaksan juosta 5 km lenkkejä helposti. Syön aina aamupalan (kananmunaa, ruisleipää, mysliä, mustikoita, banaania jne.), lounas yleensä ruokalassa (puoli lautasellista salaattia, muutama peruna/vähän riisiä/jotain muuta lisuketta, kalaa tai kasvisvaihtoehto, lasi piimää). Iltapäivällä ehkä jokin välipala ja illalla iltapala. Otan päivittäin D-vitamiinin (25 mikrogrammaa).
Mitä tämä voisi olla? Kilppariongelmia? Uniapnea?
Minulla on sama ongelma. On todettu kilpirauhasen vajaatoiminta ja siihen on lääkityksen, mutta silti väsymys ja palelu vaivaa.
Nukkua ja syödä paremmin ja tehdä lyhyempää työpäivää. Säästyneellä ajalla voit sitten hankkia paremman kunnon. Sillä tavoin jaksaa.