Olipa ihan todella tylsä sarja toi "suomalainen 90 day fiance" eli ensitreffit ulkomailla
Ei siinä tapahtunut yhtään mitään kiinnostavaa, lässytettiin vaan kameroille.
Kommentit (20)
Ainoa hieman räväkämpi hahmo oli Kaisa, jossa oli potentiaalia kunnon draamaviihteelle. Mutta mikä pannukakun lässähdys olikaan se, että koko suhde meni friendzoneksi. Niin tylsä ohjelma kaiken kaikkiaan!
Mutta olivathan siellä Juho-Kustaa ja ties mikä Alanya se oli, joista oli juttu ip-lehdessä. Kai heitä nyt oli mielenkiintoista seurata. Itse en missään nimessä katsoisi sarjaa, mutta Juho-Kustaa vaikutti mielenkiintoiselta sen jutun perusteella.
Suomalaiset on latistettu peruskoulussa niin kuuliasiks ja tunteitten julkisesti näyttäminen on ehdottoman kiellettyä meidän kulttuurissa, että Amerikan 90 daysin tasolle ei tulla koskaan pääsemään.
Vierailija kirjoitti:
Mutta olivathan siellä Juho-Kustaa ja ties mikä Alanya se oli, joista oli juttu ip-lehdessä. Kai heitä nyt oli mielenkiintoista seurata. Itse en missään nimessä katsoisi sarjaa, mutta Juho-Kustaa vaikutti mielenkiintoiselta sen jutun perusteella.
Ei se Juhokaan ollut mikään kiinnostava tyyppi, vaan vaisu perusnörtti jonka ainoa luonteenpiirre oli ruoan kanssa nirsoilu.
Olin jo aikeissa kirjoittaa, että suomalaiset ovat keskimäärin niin fiksuja, ettei täältä löydy ketään, joka olisi valmis sekä esiintymään omalla naamallaan tv:sa että valmis muuttamaan kaukorakkautensa perässä toiseen maahan kunnes muistin, että eikös 90 days fianceessa ole ollut mukana ainakin yksi suomalainen, jota seuratessa ne muutamat kerrat jotka itse muistan niin vaikutti aika miten tämän sanoisi kauniisti -no vähän vaivaannuttavalta tyypiltä....
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on latistettu peruskoulussa niin kuuliasiks ja tunteitten julkisesti näyttäminen on ehdottoman kiellettyä meidän kulttuurissa, että Amerikan 90 daysin tasolle ei tulla koskaan pääsemään.
Olen erinomaisen tyytyväinen jollei päästä, ainakaan minun elinaikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se Juhokaan ollut mikään kiinnostava tyyppi, vaan vaisu perusnörtti jonka ainoa luonteenpiirre oli ruoan kanssa nirsoilu.
Ja kikatus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa sen daamin puolesta kun Juholla on aina vaan joku huppari päällä vaikka menisivät parempaan paikkaan syömään. Voisi kyllä vähän siistiä partaansa ja hiuksiakin :/
Vierailija kirjoitti:
Sekin kertoi jotain, että Kaisa joka oli edes vähän persoonallisempi tyyppi asui mieluummin Lontoossa kuin Suomessa. Suomessa häntä todennäköisesti vaan haukuttaisiin, kun taas maailmalla tekee mallin uraa.
Se Laura oli kanssa jotenkin harvinaisen yksinkertainen tyyppi. Kun puhuttiin Runebergistä, ei tiennyt asiasta muuta kuin että se on jotain makeaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Ja mukamas kukaan ei edes harrastanut seksiä.
Ei ennen papin amenta.
Vierailija kirjoitti:
Se Laura oli kanssa jotenkin harvinaisen yksinkertainen tyyppi. Kun puhuttiin Runebergistä, ei tiennyt asiasta muuta kuin että se on jotain makeaa. :D
Brunberg tekee suklaata, Runeberg torttuja ja molemmat ovat Porvoosta.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on peitto heilunut ainakin pullukalla ja Rosella, Lauralla ja Mikellä. Heiltä on ilmeisesti kysytty haluavatko kertoa siitä mutta ovat kieltäytyneet.
Ihan tyylikästä mielestäni.
Tuleeko tästä uusi kausi? Toivottavasti olisi sitten mielenkiintoisempaa porukkaa mukana. Ongelma ei ole suomalaisuus, vaan tylsät ihmiset. Esim Kielletty rakkaus ohjelma oli niin paljon parempi kuin tämä, vaikka suomalaisia siinäkin oli.
Niin tylsä sarja oli, ettei kukaan tätä edes katso tai kommentoi!
Minä taas tykkäsin. Juuri sen takia koska ei pilattu pelkkään seksiin keskittymällä.
Tuli persoonat paremmin esille.
Eihän noista vissiin jatkanut kuin se Turkin tytön pari mutta se ei olekkaan se pointti.
Ehkä tätä katsoi vähän älykkäämmät.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tykkäsin. Juuri sen takia koska ei pilattu pelkkään seksiin keskittymällä.
Tuli persoonat paremmin esille.
Eihän noista vissiin jatkanut kuin se Turkin tytön pari mutta se ei olekkaan se pointti.Ehkä tätä katsoi vähän älykkäämmät.
Eikö se möhömaha jatkanutkaan filippiiniläisen kanssa? Vaikka niin kovasti oli etsimässä loppuelämän kumppania?
Tykkäsin. Aidon tuntuisia ihmisiäja ihana nähdä ihmisiä ihastuneina.
Mistähän löytyisituollainen oma söpö Markus-tyypp8nen nallukka,
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin. Aidon tuntuisia ihmisiäja ihana nähdä ihmisiä ihastuneina.
Mistähän löytyisituollainen oma söpö Markus-tyypp8nen nallukka,
Oliko Markus se paksukainen? Ei niitä suomalaiset naiset kiinnosta.