Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa ihan todella tylsä sarja toi "suomalainen 90 day fiance" eli ensitreffit ulkomailla

Vierailija
29.12.2021 |

Ei siinä tapahtunut yhtään mitään kiinnostavaa, lässytettiin vaan kameroille.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mukamas kukaan ei edes harrastanut seksiä.

Vierailija
2/20 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hieman räväkämpi hahmo oli Kaisa, jossa oli potentiaalia kunnon draamaviihteelle. Mutta mikä pannukakun lässähdys olikaan se, että koko suhde meni friendzoneksi. Niin tylsä ohjelma kaiken kaikkiaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olivathan siellä Juho-Kustaa ja ties mikä Alanya se oli, joista oli juttu ip-lehdessä. Kai heitä nyt oli mielenkiintoista seurata. Itse en missään nimessä katsoisi sarjaa, mutta Juho-Kustaa vaikutti mielenkiintoiselta sen jutun perusteella.

Vierailija
4/20 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on latistettu peruskoulussa niin kuuliasiks ja tunteitten julkisesti näyttäminen on ehdottoman kiellettyä meidän kulttuurissa, että Amerikan 90 daysin tasolle ei tulla koskaan pääsemään.

Vierailija
5/20 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta olivathan siellä Juho-Kustaa ja ties mikä Alanya se oli, joista oli juttu ip-lehdessä. Kai heitä nyt oli mielenkiintoista seurata. Itse en missään nimessä katsoisi sarjaa, mutta Juho-Kustaa vaikutti mielenkiintoiselta sen jutun perusteella.

Ei se Juhokaan ollut mikään kiinnostava tyyppi, vaan vaisu perusnörtti jonka ainoa luonteenpiirre oli ruoan kanssa nirsoilu.

Vierailija
6/20 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo aikeissa kirjoittaa, että suomalaiset ovat keskimäärin niin fiksuja, ettei täältä löydy ketään, joka olisi valmis sekä esiintymään omalla naamallaan tv:sa että valmis muuttamaan kaukorakkautensa perässä toiseen maahan kunnes muistin, että eikös 90 days fianceessa ole ollut mukana ainakin yksi suomalainen, jota seuratessa ne muutamat kerrat jotka itse muistan niin vaikutti aika miten tämän sanoisi kauniisti -no vähän vaivaannuttavalta tyypiltä....

Vierailija
7/20 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on latistettu peruskoulussa niin kuuliasiks ja tunteitten julkisesti näyttäminen on ehdottoman kiellettyä meidän kulttuurissa, että Amerikan 90 daysin tasolle ei tulla koskaan pääsemään.

Olen erinomaisen tyytyväinen jollei päästä, ainakaan minun elinaikana.

Vierailija
8/20 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se Juhokaan ollut mikään kiinnostava tyyppi, vaan vaisu perusnörtti jonka ainoa luonteenpiirre oli ruoan kanssa nirsoilu.

Ja kikatus

Vierailija
9/20 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa sen daamin puolesta kun Juholla on aina vaan joku huppari päällä vaikka menisivät parempaan paikkaan syömään. Voisi kyllä vähän siistiä partaansa ja hiuksiakin :/

Vierailija
10/20 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin kertoi jotain, että Kaisa joka oli edes vähän persoonallisempi tyyppi asui mieluummin Lontoossa kuin Suomessa. Suomessa häntä todennäköisesti vaan haukuttaisiin, kun taas maailmalla tekee mallin uraa.

Vierailija
11/20 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Laura oli kanssa jotenkin harvinaisen yksinkertainen tyyppi. Kun puhuttiin Runebergistä, ei tiennyt asiasta muuta kuin että se on jotain makeaa. :D

Vierailija
12/20 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ennen papin amenta.

Vierailija
13/20 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Laura oli kanssa jotenkin harvinaisen yksinkertainen tyyppi. Kun puhuttiin Runebergistä, ei tiennyt asiasta muuta kuin että se on jotain makeaa. :D

Brunberg tekee suklaata, Runeberg torttuja ja molemmat ovat Porvoosta.

Vierailija
14/20 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on peitto heilunut ainakin pullukalla ja Rosella, Lauralla ja Mikellä. Heiltä on ilmeisesti kysytty haluavatko kertoa siitä mutta ovat kieltäytyneet.

Ihan tyylikästä mielestäni.

Vierailija
15/20 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tästä uusi kausi? Toivottavasti olisi sitten mielenkiintoisempaa porukkaa mukana. Ongelma ei ole suomalaisuus, vaan tylsät ihmiset. Esim Kielletty rakkaus ohjelma oli niin paljon parempi kuin tämä, vaikka suomalaisia siinäkin oli.

Vierailija
16/20 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tylsä sarja oli, ettei kukaan tätä edes katso tai kommentoi!

Vierailija
17/20 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tykkäsin. Juuri sen takia koska ei pilattu pelkkään seksiin keskittymällä.

Tuli persoonat paremmin esille.

Eihän noista vissiin jatkanut kuin se Turkin tytön pari mutta se ei olekkaan se pointti.

Ehkä tätä katsoi vähän älykkäämmät.

Vierailija
18/20 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tykkäsin. Juuri sen takia koska ei pilattu pelkkään seksiin keskittymällä.

Tuli persoonat paremmin esille.

Eihän noista vissiin jatkanut kuin se Turkin tytön pari mutta se ei olekkaan se pointti.

Ehkä tätä katsoi vähän älykkäämmät.

Eikö se möhömaha jatkanutkaan filippiiniläisen kanssa? Vaikka niin kovasti oli etsimässä loppuelämän kumppania?

Vierailija
19/20 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin. Aidon tuntuisia ihmisiäja ihana nähdä ihmisiä ihastuneina.

Mistähän löytyisituollainen oma söpö Markus-tyypp8nen nallukka,

Vierailija
20/20 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin. Aidon tuntuisia ihmisiäja ihana nähdä ihmisiä ihastuneina.

Mistähän löytyisituollainen oma söpö Markus-tyypp8nen nallukka,

Oliko Markus se paksukainen? Ei niitä suomalaiset naiset kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi