Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet, tähdet: Kuka voittaa?

Vierailija
15.04.2015 |

No, ennustuksia kehiin, kuka voittaa ja miten muut sijoittuvat? Jäljellä siis Laura, Roope, Jarkko, Waltteri.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope

Vierailija
2/67 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:25"]

Jarkko on paras laulaja, mutta ylimielisen oloinen. Wale voittoon

[/quote]

Ei ole ylimielinen, vaan ujo ja herkkä mies. Nam!

[/quote]

Jarkossa on kyllä jotain tosi kiehtovaa.Siinä herkkyydessä, jota se ei ole kisassa päässyt oikein esittelemään yhdistettynä siihen heviin ja sitten tuohon huumoriin jota viljelee. Käsittämätön kaveri. Onhan Waltteri ja Roopekin karismaattisia mutta Jarkkoon verrattuna ne on kuitenkin ihan taviksia, entisiä luokkakavereita tai jotain, kun Jarkko taas on ihan jotain ei niin tavallista.

Jarkko voittaa siis. Ainakin sen on mun voittajani.

[/quote]

Mun mielestä se on jotenkin mielikuvitukseton. Olen kyllä itsekin, mutta ehkä siksi sitten ihailenkin ihmisiä jotka saavat ihan hulluja ja tosi luovia ideoita noin vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että finaalissa ovatkin Jarkko ja Waltteri. Voiton soisin jälkimmäiselle, mutta mieluummin Jarkkokin kuin Laura. Roopen ei enää kuuluisi keikkua messissä.

Vierailija
4/67 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 10:04"]

[/quote]

[/quote]

Jarkossa on kyllä jotain tosi kiehtovaa.Siinä herkkyydessä, jota se ei ole kisassa päässyt oikein esittelemään yhdistettynä siihen heviin ja sitten tuohon huumoriin jota viljelee. Käsittämätön kaveri. Onhan Waltteri ja Roopekin karismaattisia mutta Jarkkoon verrattuna ne on kuitenkin ihan taviksia, entisiä luokkakavereita tai jotain, kun Jarkko taas on ihan jotain ei niin tavallista.

Jarkko voittaa siis. Ainakin sen on mun voittajani.

[/quote]

Mun mielestä se on jotenkin mielikuvitukseton. Olen kyllä itsekin, mutta ehkä siksi sitten ihailenkin ihmisiä jotka saavat ihan hulluja ja tosi luovia ideoita noin vain.

[/quote]

Outo kommentti, minusta Jarkola on mielikuvitus vähän liiankin villisti lentänyt tähtikisassa. Ja tulkinnallisesti ajatusta miehellä on enemmän kuin kellään tässä maassa. Jos siis normikonserteistaan ja keikoistaan puhutaan, tähtikisassa Jarkko on pääasiallisesti suitsittu biiseillä jotka eivät selvästikään ole sen omaksi kokemia.

Vierailija
5/67 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voittaa, kenelle voitto on etukäteen pedattu. Ensi jaksossa putoaa varmaan "yllättäen" Laura, jotta tie tasoittuu "yllätysvoittaja" Salmiselle.

Itse olen pitänyt eniten Jarkosta, mutta hänelle ei ole suotu parhaita mahdollisia biisejä, kuten EHKÄ joillekin muille. Waltteri on mukava yllätys ja hän saa tästä kisasta potkua uralleen. Laura on porukan ammattitaitoisin ja monipuolisin esiintyjä, mutta tietynlainen kolkkous haittaa ja pahasti.

Vierailija
6/67 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että Roope on vieläkin mukana laskee muutoin loistavan viihteen tasoa. Teksisi mieli sanoa, että vain Suomessa voi tällaisessa ohjelmassa ihan täysi aloittelija edetä pelkällä söpöydellä ja naistuomarin rakkaudella näin pitkälle.

Vierailija
7/67 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 10:32"]

Se voittaa, kenelle voitto on etukäteen pedattu. Ensi jaksossa putoaa varmaan "yllättäen" Laura, jotta tie tasoittuu "yllätysvoittaja" Salmiselle.

Itse olen pitänyt eniten Jarkosta, mutta hänelle ei ole suotu parhaita mahdollisia biisejä, kuten EHKÄ joillekin muille. Waltteri on mukava yllätys ja hän saa tästä kisasta potkua uralleen. Laura on porukan ammattitaitoisin ja monipuolisin esiintyjä, mutta tietynlainen kolkkous haittaa ja pahasti.

[/quote]

Roopen hypeä selvästi rakennetaan taustavoimien avulla sillä että se "päihittää" pudotuksissa näitä kovia naistähtiä Mira Luodista Kristaan. Tästä jaksaa Maria muistuttaa, että edennyt yllättävän pitkälle. Roopeasta tehdään tosiaan "yllätysvoittajaa".  

Vierailija
8/67 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken järjen mukaan Laura Voutilaisen pitäisi voittaa. Hän onnistuu, ja osaa, tehdä kaikkea. On suorastaan täydellinen, niin kuin Sillanpääkin, mutta Voutilaiselta puuttuu se lämpö mikä Sillanpäässä on ja se vie varmasti Lauran voiton. Joten pahoin pelkään, ja olen pelännyt alusta saakka että Jarkko Ahola voittaa sillä hevikiljaisullaan ja pitkällä tukalla. Onhan sitä pakko äänestää kun kaikki muutkin.... Saattapi olla että miehet kilpailevat keskenään finaalissa, jos näin on, niin todellakin toivon että Torikka sitten voittaa. Ei hänkään huono ole. Eikä ole Aholakaan, mutta mä en vaan jostain syystä kestä sitä ja sen kiekumista..

Vierailija
9/67 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarkko tai Waltteri voittaa, ellei tuotanto tee voittajaksi Roopea. Lauralla ei ole tarpeeksi isoa fanipohjaa. Hän ärsyttää liian monia. Vaikka Laura laulaisi tuhat kertaa paremmin kuin ne kolme muuta, en ikinä äänestäisi häntä. Ja samoin ajattelevia on varmaan aika paljon.

Vierailija
10/67 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarkko ja Laura ovat monipuolisimmat ja molemmat valmiita ja maan parhaita viihde-estradiartisteja. Jarkon Nessun Dorma ja Lauran Soul-veto ovat täysin  ylivoimaisesti kisan parhaat esitykset.  Jarkolla on tunnistettavampi soundi ja vahvempi persoona. Laura taas on neutraali mikä on tällaisessa kisassa etu, mutta todellisuudessa vain harvoin onnistuu koskettamaan juuri sen neutraliuden takia. Waltterikin on loistava, mutta eniten one trick pony ja haparoi pahasti monessa genressä, pahimpana punk ja hevi joista ei selvinnyt ollenkaan. Roopesta ei voi puhua samana vuonnakaan muihin verrattuna.

Vierailija
11/67 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura ei tee virheitä, mutta hän on kuin teknisesti ohjelmoitu robotti, joka laulaa teknisesti oikein, mutta tunnetta ei ole yhtään. Itse haluaisin järjestykseksi: 1. Jarkko, 2. Waltteri, 3. Laura, 4. Roope

Vierailija
12/67 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti EI Roope. Joo, joo ihan symppis bla bla blaa...mutta ei ole mitään lahjoja laulamisen saralla!

Vierailija
13/67 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kuvaavaa, että todellinen laulaja Jarkko on nöyrä ja toteaa maikkarin viimeviikkosiessa haastisvideossa että kiva olla mukana, tuskin kukaan on kisassa kilpailemassa ja jokainen pudotus harmittaa kovasti.

Roope taas sanoo, että hämmästynyt että vilä mukana, mutta jokainen pudotus mennyt oikein ja haluaa edetä kisassa ja että souljaksossa vastassa pitää pudottaa Jarkko, Waltteri Krista tai Laura, mutta sori vaan kaverit I'm after you. - Pudotuksissa sitten näyttelee mukajärkyttynyttä ja kalastelee pisteitä.

Vierailija
14/67 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava on räppijakso, Veitola varmaankin jatkaa iskujaan Jarkkoa kohden ja kuolaa Roopea ja Waltteria niin että veikkan että Jarkko putoaa. Laura suoriutuu kuitenkin hyvin eikä joudu nolaavien sivallusten kohteeksi.

Vierailija
15/67 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua mitä sontaa 41 kirjottaa. :D 

Vierailija
16/67 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

LOL!! Jarkko jos kuka on totaalitavis!

Vierailija
17/67 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maan syvällisin tulkitsija on imitoija? Jarkko ei ole näyttänyt vielä kuin murto-osan osaamisestaan. Konserteissa ja keikoilla käyneet tietävät, enkä nyt puhu mistään hevilaulannasta. Niin jumalista lyyristä ja herkkää ilmaisua ei ole kellään." Heh, Jarkostahan on tulossa kovaa kyytiä Loirin ja Selänteen veroinen kansallinen pyhimys! Vai lankesinko trollin vedätykseen?

Vierailija
18/67 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut onhan Jarkko yks haadeksen pillipiipari joka herättää laulullaan kuolleetkin henkiin. Vähintään siis, enkä vitsaile lainkaan, vakava asia - totuus on etten pysty vastustamaan yhtään. 

Vierailija
19/67 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarkko! Kaikinpuolin paras ja ihanin! 

Vierailija
20/67 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:08"]Laura ei tee virheitä, mutta hän on kuin teknisesti ohjelmoitu robotti, joka laulaa teknisesti oikein, mutta tunnetta ei ole yhtään. Itse haluaisin järjestykseksi: 1. Jarkko, 2. Waltteri, 3. Laura, 4. Roope
[/quote]
Tätä voisin kompata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi