Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä suojaa käytät kuukautisten aikana?

Vierailija
29.12.2021 |

Minä olen kokenut tamponit hyvin epämiellyttäviksi. Samoin kuukupin käyttö on ollut jotenkin inhottavaa. Joten olen päätynyt käyttämään siteitä...vaikka eihän nekään mitään mahtavia ole. Lisäksi tuntuu että ne "näkyy" housujen läpi ja joutuu miettimään mitä pukee päälle kuukautisten aikana. Mutta siteet ovat olleet itselle vähiten kauhein vaihtoehto. Miten sinulla?

Naiset, mitä suojaa käytät kuukautisten aikana?

Vaihtoehdot

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteet karseita. Kuppi paljon parempi.

Vierailija
2/12 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteet tuntuu inhottavilta. Kuukuppi on hankala ja vuotaa ohi ja sen laittaminen ja pois ottaminen sattuu. Tamponit ei tunnu ollenkaan käytössä, ovat helppokäyttöisiä eikä koskaan tullut ohivuotoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteitä ja tulppia, kupin kanssa ei sujunut ollenkaan ikinä harjoittelusta huolimatta.

Vierailija
4/12 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponia käytän, helppoa ja mukavaa. Minusta siteet on hirveitä, tuntuu kuin olisi hiostava vaippa housuissa (tai niinhän se onkin).

Vierailija
5/12 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponia ja kestositeitä.

Vierailija
6/12 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponia ja kuukuppia. Siteet hiostaa ja olo tuntuu pesuista huolimatta likaiselta.

Vierailija
7/12 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuoto on runsasta, pidän tamponia tai kuukautiskuppia yhdessä kangassiteen tai kertakäyttösiteen kanssa. Niukemman vuodon kanssa pelkkää sidettä.

Vierailija
8/12 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppia. Voisin kyllä ostaa kaveriksi muutamat kuukautisalushousut.

Vierailija
9/12 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi on toiminut parhaiten itselle, tamponit kuivattaa eikä niitä voi käyttää menkkojen viimeisinä päivinä kun on vähemmän vuotoa. Siteet tuntuvat hiostavilta vaipoilta enkä niistä ole ikinä tykännyt.

Vierailija
10/12 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä siteitä. Vuokkoset cotton ei tunnu hiostavalta, mutta toisaalta en vuodakaan oikeastaan muuten kuin pöntöllä istuessa niin siteeseen ei juuri mitään tulekaan. Tamponeja inhoan eniten ja ihmettelen miten moni niitä käyttää.

Vierailija
11/12 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenvarjoa.

Vierailija
12/12 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella kulkevani julkisilla paikoilla joku haiseva side housuissa. Tuntisi, miten veri lurahtelee siteeseen, eikä voisi hetkeksikään unohtaa menstruoivansa. Yäk. Nuorempana käytin tamponeita, nykyään kuppia, joka on joka tavalla paras suoja, mitä olen kokeillut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan