Saan häiriköltä tekstiviestejä
Olen saanut muutaman kuukauden ajan tekstiviestin lähes joka kerta kun harrastan seksiä. Viesti on aina samanlainen: "Siellä se h***a taas huutaa". Ilmeisesti joku naapuri lähettää niitä, mutta mitä asialle voisi tehdä? Ei tästä oikein poliisillekaan viitsi mennä tekemään rikosilmoitusta. Puhelinnumeron vaihtaminenkaan ei houkuttele, koska numero on ollut minulla monta vuotta ja olen tavallaan kiintynyt siihen.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Voit varmaan estää numeron puhelimessasi. Riippuu mallista miten se tapahtuu.
Nokia 3310, tässä ei taida numeron estoa olla.
Jos pidät sellaista meteliä, että naapuritkin tietävät sinun panevan... niin katsoisin peiliin.
Ole sitten hiljaa. Ei se niin hyvää tee kuitenkaan, miehen mieliksi huudat.
Älä pidä ääntä, jolloin naapuri ei kuule. Ota sellainen puhelinmalli jossa voit estää naapurin numeron.
Vierailija kirjoitti:
Jos pidät sellaista meteliä, että naapuritkin tietävät sinun panevan... niin katsoisin peiliin.
En minä, vaan tyttöystäväni.
Ei tuossa rikoksen tunnusmerkistö edes täyty. Eihän siinä mainita sinua nimeltä eikä sitä, että missä "siellä" se huutaminen tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä, vaan tyttöystäväni.
Käske sitä sitten olemaan hiljaa.
Vastaisin viestiin että tulepa vässykkä naamatusten haukkumaan niin katsotaan sitten miten vammainen apina huutaa kun se saa puukosta.
Miksi tämä on siirretty seksipalstalle? Ei tämä ole seksiaiheinen kysymys, vaikka hieman sivuaakin seksiasioita.
Voit varmaan estää numeron puhelimessasi. Riippuu mallista miten se tapahtuu.