Eläisitkö puhelinta piilottelevan miehen kanssa?
Minä en. Ihan sama, vaikka asialle olisi sata "hyvää" selitystä. En katso salailua ja piilottelua. Eräs mies oli tästä aivan ällikällä lyöty :-D Ei millään voinut tajuta pointtia...
Kommentit (21)
Vittu mikä idiootti se olikin. :) ap
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 02:33"]Minä en. Ihan sama, vaikka asialle olisi sata "hyvää" selitystä. En katso salailua ja piilottelua. Eräs mies oli tästä aivan ällikällä lyöty :-D Ei millään voinut tajuta pointtia...
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 02:33"]Minä en. Ihan sama, vaikka asialle olisi sata "hyvää" selitystä. En katso salailua ja piilottelua. Eräs mies oli tästä aivan ällikällä lyöty :-D Ei millään voinut tajuta pointtia...
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 02:40"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 02:33"]Minä en. Ihan sama, vaikka asialle olisi sata "hyvää" selitystä. En katso salailua ja piilottelua. Eräs mies oli tästä aivan ällikällä lyöty :-D Ei millään voinut tajuta pointtia...
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 02:44"]!!!!!!!!!!!!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 02:46"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 02:44"]!!!!!!!!!!!!
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 02:48"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 02:46"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 02:44"]!!!!!!!!!!!!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En. Mutta toisaalta olenkin aina pitänyt naisista.
-M37
Elän, ja se on tosi harmillista, miestäkin raivostuttaa. Taas piti etsiä sitä hemmetin rakkinetta. Olis edes parempi puhelin, ettei akku loppuisi koko ajan.
Mitä jos selailee avta ja häpeää sitä? :D Mies21
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 07:34"]Mitä jos selailee avta ja häpeää sitä? :D Mies21
[/quote]
Mä piilottelen kännykkää mieheltä mutta juuri siksi, että yhdellä välilehdellä on auki av ja toisella varalla auki mitäs nyt...
En eläisi. Tuohon piilotteluun on aina jokin syy.
Riippuu siitä piilotteleeko omaasa vai minun, vai molempien. Sellainen koko kämpän kääntäminen aamuisin puhelinetsinnöissä ei ole minun juttu. Jos piilottaa vielä molemmat ettei voi toisesta soittaa toiseen häläriä, niin ei oikein meinaa hermo riittää. Olet outo AP!
Vaikkei minulla puhelimessa olekaan mitään salattavaa, niin en silti haluaisi, että mustasukkainen puoliso kävisi sitä nuuskimassa. Ja jos en syystä tai toisesta luottaisi puolisooni, niin taatusti pitäisin puhelimeni piilossa.
Vittu mitä vauhkoja, paranoidisia akkoja ootte..
No ei kannata sitten pihtailla tavaraakaan. Onhan se täysin ymmärretävää, että miesten on saatava majoneesit sisään jonnekkin. Luonnonvoimia vastaan ei voi taistella.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 02:33"]Minä en. Ihan sama, vaikka asialle olisi sata "hyvää" selitystä. En katso salailua ja piilottelua. Eräs mies oli tästä aivan ällikällä lyöty :-D Ei millään voinut tajuta pointtia...
[/quote]