Miksi mies kirjoittelee viikkoja tinderissä, mutta ei pyydä treffeille?
Luulisi olevan helpompaa käväistä vaikka kahvilla ja katsoa, miltä toinen livenä vaikuttaa... Samalla paikkakunnallakin ollaan. Joka päivä tulee mukavia viestejä, mies kyselee ja kertoo omasta elämästään... Ja tätä on jatkunut jo viikkoja.
Milä voi olla syynä? Ja älkää ehdottako että minä pyytäisin miestä treffeille - koska nimenomaan haluan nyt olla tässä asiassa perinteinen. :)
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:45"]
Luulisi olevan helpompaa käväistä vaikka kahvilla ja katsoa, miltä toinen livenä vaikuttaa... Samalla paikkakunnallakin ollaan. Joka päivä tulee mukavia viestejä, mies kyselee ja kertoo omasta elämästään... Ja tätä on jatkunut jo viikkoja.
Milä voi olla syynä? Ja älkää ehdottako että minä pyytäisin miestä treffeille - koska nimenomaan haluan nyt olla tässä asiassa perinteinen. :)
[/quote]
Ja taas nainen odottaa, että kaikki tuodaan tarjottimella nenän eteen.
Kirjoita, ettei viikosta toiseen chättäily ole sinun juttusi, vaan kohtaa ihmisen mieluiten kasvokkain. Noin minä teen. Ja ehdota sitä tapaamista, jos miehestä ei siihen ole (huono merkki tosin).
Pitkäaikainen kirjoittelu luo turhaan ennakko-odotuksia, jotka harvoin vastaavat todellisuutta tavatessasi ihmisen.
Kaikki ei ole kohdallaan. Mies on joko varattu tai sitten jotain muuta kuin mitä väittää tai muuten "erikoinen" eli jotain salattavaa. Ei varmasti ole tosiaan aikomustakaan tavata. Luulisi jo sinullakin soivan jonkun kellon.
Varattu ja vaan nautiskelee antamastasi huomiosta. Näin oma mieheni aikoinaan deittipalstalla.... Katkaisi keskustelun aina kun nainen rupesi ehdottelemaan tapaamista, ei ollut kanttia sittenkään:)
Jospa se mies haluaa puolestaan olla epäperinteinen.