Miten sellainen isä voi vaatia jälkikasvultaan ehdotonta muistin toimivuutta, joka itse kävi pelkän oppivelvollisuuskoulun ja sai siellä useita kertoja ehdot mm. matematiikasta?
Mitään ei saisi unohtaa, muuten tulee hirvittävä huuto. "SUN TÄYTYY OPPIA MUISTAMAAN!" Kävin hänelle kaupassa. Tehtiin kauppalappu, jota en valitettavasti muistanut ottaa mukaan kauppaan. Unohdin ostaa yhden tuotteen. Mikä meteli! Näin oli jo lapsena. Itse hän on omasta mielestään aina oikeassa eikä erehdy koskaan. Onhan hänen täytynyt erehtyä, kun sai niitä ehtoja useita kertoja.
Kommentit (17)
Kysy siltä riitatilanteessa kuinkas monta kertaa sä saitkaan niitä ehtoja ja jäitkö koskaan luokalle? Kas kun on nyt sattunut unohtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Provo vauhdissa taas.
Ei ole mikään provo, vaan erittäin vaativa isä, joka ei luota edes siihen, että joku muu laittaisi illalla ulko-oven lukkoon, se täytyy vielä käydä itse varmistamassa. ap
Suku on pahin. / Släkten är värst.
Ei voikaan vaatia. Tuollaista miestä pitäisi vähän lopsauttaa, että oppii käyttäytymään, kuten kunnon aikuisten kuuluukin.
Täällä toinen samanlainen tapaus isänä. Kun sain aikoinaan hyväksymiskirjeen yliopistoon, veti ukko kännit ja alkoi marista minulle, kuinka häntä ei kukaan muista, kun hän aikanaan jää hitsaajan töistä eläkkeelle. Ja kun aikanaan valmistuin ja oltiin menossa koululle hakemaan todistusta, niin tämä "herrasmies" töksäytti minulle ennen lähtöämme: "Sulle on tullut kaksoisleuka!". Aivan pöyristyttävä ihminen! En tajua, mikä häntä vaivasi. Kuinka joku voi olla kateellinen omalle lapselleen?
Jälleen ilmoitettu asiattomaksi ihan pelkästään sen takia, ettei ap osaa kirjoittaa otsikkoa vaan oksentaa siihen kommenttinsa.
Sarjassamme mies, joka pyytää anteeksi kaikki pahat tekonsa ja sanomisensa suoraan Jumalalta. Niin paljon munaa ei miehessä ole, että hän pystyisi tekemään sen vielä elossa ollessaan.
No ei tarvitse vastata hänen vaatimuksiin, ehdota hänelle että jatkossa voisi ostaa kotiinkuljetuksella ostoksensa niin ei tarvitse välejä katkoa kun valittaa liikaa.
Mä kävisin tollasen isukin luona kyläilemässä ehkä kerran viidessä vuodessa.
Kärsii tyhjäpääalemmuuskompleksista, jota yrittää käsitellä raivoamalla ja riehumalla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on oppivelvollisuuskoulu?
Kansa- tai peruskoulu. Veikkaan tässä tapauksessa jälkimmäistä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen samanlainen tapaus isänä. Kun sain aikoinaan hyväksymiskirjeen yliopistoon, veti ukko kännit ja alkoi marista minulle, kuinka häntä ei kukaan muista, kun hän aikanaan jää hitsaajan töistä eläkkeelle. Ja kun aikanaan valmistuin ja oltiin menossa koululle hakemaan todistusta, niin tämä "herrasmies" töksäytti minulle ennen lähtöämme: "Sulle on tullut kaksoisleuka!". Aivan pöyristyttävä ihminen! En tajua, mikä häntä vaivasi. Kuinka joku voi olla kateellinen omalle lapselleen?
Trashy people.
Miksi tuollaiset ihmiset ylipäänsä lisääntyvät?
Juuri niitä sukulaisia, joita ei jää kaipaamaan, kun lähdön hetki koittaa. Rasittavia muka-besserwissereitä.