Naiset,miten koette erilaiset orgasmit?
Hoi kaikki naiset!
Kuinka koette erilaiset orgasmit? Klitoris,g-piste,mitä näitä nyt on?
Onko voimakkuuksissa eroja?
Itselläni olen kokenut klitorisorgasmit huomattavasti voimakkaampina ja "tuntuvampina" kuin vaginasta saadut orgasmit (mitkä ovat hieman uusi juttu minulle). Silloinkin kun squirttaan,niin en koe että vetää vertoja klittaorkulle.
Tämä voimakkuus ero on saanut miettimään,että tulinko minä nyt tosiaankin,koska vertaan sitä klitorisorkkuun...
Kertokaa kokemuksia :-)
Kommentit (5)
Mulla orkku on orkku. Eli siihen tarvitaan klitoriksen hierontaa ja mielellään jotain emättimeen ja lopputuloksena laukeamisessa emätin ja peräaukko supistelevat hyvänolon tunteen ja helpotuksen tunteen tullessa. Ja sen tietää varmasti, kun on lauennut, ei tarvitse jahkata, tuliko vai eikö tullut
Minä saan jättimäisimmät orkut yhdynnästä. Tuntuu niin kuin aivot sammuisi hetkeksi, koko sielu ja vartalo sykkisi ja vavahtelisi orkun kourissa ja saatan olla pitkän aikaa jälkeenpäinkin jossakin ihan muissa maailmoissa ja menee hetki kun keräilen itseäni. Joskus yhdyntäorkku saattaa tuntua mielessä ja kehossa koko loppupäivän sellaisena jännänä lämpönä, väreilynä, raukeutena ja tyydyttyneisyytenä. Joskus se orkku tulee hiipien niin että sen tuntee ja laukeamista pystyy halutessaan ehkä vähän viivästyttämään, joskus se tulee niin rajuna ja nopeasti ettei pysty tekemään mitään muuta kuin tarrautumaan mieheen ja heittäytymään orkun vietäväksi. Mutta sellaisessa kyse ei ole pelkästään emättimen saamasta fyysisestä stimulaatiosta, vaan siitä että siinä on nimenomaan se haluamani mies joka pitää mua sylissä ja lähellä ja on syvällä sisällä ja nauttii myös.
Silloin kun leikin itse niin teen sen yleensä pelkän klitan avulla. Masturboinnin jälkeen "tokenen" orkusta aina muutamassa sekunnissa ja hyppään yleensä samantien ylös ja rupean touhuamaan jotakin muuta, se kliimaksi ikään kuin katoaa tosi nopeasti. Miehen nuolemalla tai sormettamalla antama orkku menee yleensä näiden väliin; orkut on isompia ja tuntuvampia kuin itsetyydyttäessä ja siinä on myös se henkinen puoli mukana ainakin osittain, mutta tokenen niistä melko nopeasti (joskaan en yleensä pomppaa miehen antaman orkun jälkeen ylös, vaan tekee mieli jäädä kainaloon tai antaa miehelle kunnon poskihoito riippuen siitä, onko hän lauennut jo aiemmin vai ei).
Niin paljon kun olenkin itseni kanssa vuosien saatossa leikkinyt ja erilaisia orgasmeja saanut, niin tuota g-pistettä en kuitenkaan ole vielä löytänyt tai kummemmin hakenutkaan. Pitäneekin ottaa se työn alle ja tutkia, josko se minullakin olisi :)
Vierailija kirjoitti:
Minä saan jättimäisimmät orkut yhdynnästä. Tuntuu niin kuin aivot sammuisi hetkeksi, koko sielu ja vartalo sykkisi ja vavahtelisi orkun kourissa ja saatan olla pitkän aikaa jälkeenpäinkin jossakin ihan muissa maailmoissa ja menee hetki kun keräilen itseäni. Joskus yhdyntäorkku saattaa tuntua mielessä ja kehossa koko loppupäivän sellaisena jännänä lämpönä, väreilynä, raukeutena ja tyydyttyneisyytenä. Joskus se orkku tulee hiipien niin että sen tuntee ja laukeamista pystyy halutessaan ehkä vähän viivästyttämään, joskus se tulee niin rajuna ja nopeasti ettei pysty tekemään mitään muuta kuin tarrautumaan mieheen ja heittäytymään orkun vietäväksi. Mutta sellaisessa kyse ei ole pelkästään emättimen saamasta fyysisestä stimulaatiosta, vaan siitä että siinä on nimenomaan se haluamani mies joka pitää mua sylissä ja lähellä ja on syvällä sisällä ja nauttii myös.
Silloin kun leikin itse niin teen sen yleensä pelkän klitan avulla. Masturboinnin jälkeen "tokenen" orkusta aina muutamassa sekunnissa ja hyppään yleensä samantien ylös ja rupean touhuamaan jotakin muuta, se kliimaksi ikään kuin katoaa tosi nopeasti. Miehen nuolemalla tai sormettamalla antama orkku menee yleensä näiden väliin; orkut on isompia ja tuntuvampia kuin itsetyydyttäessä ja siinä on myös se henkinen puoli mukana ainakin osittain, mutta tokenen niistä melko nopeasti (joskaan en yleensä pomppaa miehen antaman orkun jälkeen ylös, vaan tekee mieli jäädä kainaloon tai antaa miehelle kunnon poskihoito riippuen siitä, onko hän lauennut jo aiemmin vai ei).
Niin paljon kun olenkin itseni kanssa vuosien saatossa leikkinyt ja erilaisia orgasmeja saanut, niin tuota g-pistettä en kuitenkaan ole vielä löytänyt tai kummemmin hakenutkaan. Pitäneekin ottaa se työn alle ja tutkia, josko se minullakin olisi :)
Kiitos pitkästä vastauksesta!
Ap
Mun kohdalla niitä on kolmenlaisia. Yleisin ja helpoin on varmaan klitorista hieromalla. Silloin tulee helpoiten ja tuntemus on melko selkeä ja rajautuu alavartaloon sellaisena kuumana ja sähköisenä, kutisevana aaltona. Tämä yleisin tapa masturboidessa. Voi saada monta peräkkäin. Enemmän fyysinen helpotus kuin henkinen.
Pystyn myös saamaan semmoisen kombinaation että hieron sisältä sitä herkkää kohtaa sormen päässä emättimessä ja samalla vibra, kieli tai sormet hieroo klitorista. Tuntuu täydemmältä ja tyydyttävämmältä kuin perus ulkoinen hieronta. Tätä voi suuseksiin ja tavalliseen seksiin yhdistää myös. Kokonaisvaltaisempi.
Kaikista harvinaisin mulla on sitten sellainen, että on tullut pelkällä yhdynnällä ilman käsiä, oon saanut sellaisen kaiketi vaan kaksi kertaa. Silloin tulee sellainen leijuva euforinen olo ihan kuin olisi jotain aineita vetänyt. Koko kropassa on hyvä aaltoileva olo ja mieliala on pari päivää sen jälkeen taivaissa. En tiedä miten olen ne saanut, tulivat ikään kuin yllättäen eikä sitä voi väkisin saada. Olen varmaan silloin ollut äärimmäisen kiihottunut siitä miehestä ja muistaakseni mulla on jopa ollut menkat molemmilla kerroilla! Mysteeri on oma keho välillä mutta toivoisin lisää näitä kokovartalon kliimakseja.
Heips, täällä netissä valmiiksi annetaan naiselle se miten ja mikä parasta, mieten taholta. Tähän ei pidä suostua. ja kukin saa orgasminsa kuinka saa parhaiten! Kaikkihan ei saa koskaan mitenkään. mikä on sääli.
Itse saan klitoriksella, kuten kai melkein kaikki muutkin, mutta ihanaa on myös minusta se, kun mies panee
ja samalla hyväilee klitoristani. Silloin saan yleensä aivan järkyttävän orgasmin, tosin niiden intenssi vaihtelee tietysti. Myös aivan sormetus orgasmi on iso ja voimakas!
Jokainen nainen saa sen minkä saa ja jokainen orgasmi on naiselle juuri se oikea ja arvokas. Älkää ikinä antako kenenkään, ikinä halventaa omaa seksuaalisuuttanne , saati orgasmianne.