Kaveri lainasi rahaa, mutta nyt ei suostu maksamaan takaisin
Nainen väittää, että ei pyytänyt rahaa ja siksi hänen ei tarvitsisi maksaa takaisin. Mutta jos hän ei olisi lainannut rahaa, niin olisi saanut olla syömättä.
Mitä teen? -nuori mies
Kommentit (57)
Ota opiksi, äläkä enää lainaa. Olkoon sitten jatkossa syömättä, jos vasta kassalla muistaa, että tili on tyhjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen jatkossa päivätyn velkakirjan tekemistä ja allekirjoittamista.
"Mies X maksoi kahvikuppini ja kakkupalan ensimmäisillä treffeillä.
Olen hänelle velkaa 9,20 euroa.
Eräpäivä on 28.12.2021
Sydämellisin terveisin
Ensitreffit"
Hyvä yritys, lokki.
Nyt oli kyse ruokaostoksista eikä mistään treffeistä.
Lueppa aloitus uudestaan Urpo. Ei siinä mainita mitään ruokaostoksista.
Kukahan tässä se urpo on. Minä olen AP. En vain laittanut tuota "-nuori mies" -allekirjoitusta, koska en nähnyt pointtia toistaa sitä. Mutta näköjään sinunkaltaisillesi uunoille olisi pitänyt……………
Kiitos kaikille, toisille tosin enemmän kuin toisille, vastauksistanne. Pitää aloittaa kaverin nolaaminen ja piilovittuilu, niin josko nainen hankkisi selkärangan (lainalla tietenkin) ja maksaisi takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräpäivä on 28.12.2021
Sydämellisin terveisin
Ensitreffit"
Hyvä yritys, lokki.
Kukahan tässä se urpo on. Minä olen AP. En vain laittanut tuota "-nuori mies" -allekirjoitusta, koska en nähnyt pointtia toistaa sitä. Mutta näköjään sinunkaltaisillesi uunoille olisi pitänyt……………
Ai, sä oot niitä Apinoita, jotka keksii juonta sitä mukaa kun tulee vastauksia. Asia selvä, Urpo.
Ei tosiaan kannata vippailla kavereille rahaa. Nuorena hölmönä näin tein ja kyllä ne maksamatta jäi. Tai sitten maksettiin murto-osa ja loppu unohtui, kun oli kerran jo maksettu jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ateria ei ollut kovin kallis. Hän varmaan käsitti väärin, että aiot tarjota.
Unohda koko juttu ja tutustu jatkossa vain sellaisiin naisiin, jotka maksavat itse ruokansa.
Toisellekin lokille tiedoksi, että kyseessä on kaveri, ei deitti. Ja ruokaostokset, ei lounas.
Kai on nyt entinen kaveri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräpäivä on 28.12.2021
Sydämellisin terveisin
Ensitreffit"
Hyvä yritys, lokki.
No mitä se syöminen sitten tarkoittaa muuta kun ruokaa? Ruokaostoksen voi myös käsittääkseni tehdä ravintolassa.
Rahaa ei kannata ikinä lainata kellekään. Ei kaverille/ystävälle/sukulaiselle. Siinä menee välit jos hän ei maksakaan takaisin. Pankki on sitä varten, että sieltä voi käydä lainaamassa.
Voisitko vastata. Sanoitko hänelle että kyseessä on laina tai kysyitkö haluaako rahaa lainaan.
Elättelit siis toiveita päästä suhteeseen naisen kanssa ja nyt kun se ei onnistunut, niin kärtät tarjoamisi sapuskoita takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Elättelit siis toiveita päästä suhteeseen naisen kanssa ja nyt kun se ei onnistunut, niin kärtät tarjoamisi sapuskoita takaisin.
Just tämä. Pillua ei herunut niin nyt katkerana täällä itkee muutaman euron vuoksi.
Ei lahjoituksia koskaan pyydetä takaisin
Naiset ovat rahanahneita.
Ovat valmiita heittämään kaveruuden roskiin vain rahan takia. Oma etu. Oma napa. Naiset.
Kaveri muuttui otsikon ja tekstin välissä naiseksi?
On mullekin yksi intissä 5mk lainannut sen edelleen velkaa. Perin sen korkojen kera jahka nähdään.
Kohtuullinen 5% vuosikorko huomioiden tyyppi on mulle velkaa melkein 6€!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistuta aina velanmaksusta kun näette toisenne. Mitä enemmän sivullisia sen parempi.
Olet julma. Ei tullut edes mieleen nolata muija muiden edessä. Kiitos! Tuollainen ovela naljailu asiasta tuottaisi luultavasti mielihyvää ja samalla saan pilattua toisen maineen.
Todennäköisesti pilaat vaan oman maineesi. En minä ainakaan tykkäisi, jos tuollaisia asioita tullaan osattomien edessä selvittämään. Selvitä asia muita kautta.
Yksi tuttu lainasi yhdelle rasittavalle "roikkujalle" aikoinaan 20mk.
Velan seurauksena roikkuja alkoi vältellä tämän tutun seuraa.
Oli kuulemma paras sijoitus ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Rahaa ei kannata ikinä lainata kellekään. Ei kaverille/ystävälle/sukulaiselle. Siinä menee välit jos hän ei maksakaan takaisin. Pankki on sitä varten, että sieltä voi käydä lainaamassa.
Mistähän se muuten johtuu, että se takaisinmaksu on niin hankalaa. Minullakin on pari ihan uskomatonta keissiä näistä. Esim yksikin on sellainen missä oli kyse 50e rahasta. Miksei sitä voi vaan antaa kaverille takaisin? Lopulta piti antaa anteeksi. Mikä on siis ihan fine, mutta miksei sitä vaan voi käydä esim automaatilta nostamassa ja antaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri muuttui otsikon ja tekstin välissä naiseksi?
Mä muuttelen tarinaa sitä mukaa kun tulee vastauksia. Tavoitehan minulla tässä on, että naisia haukutaan mahdollisimman paljon.
Ap
Et voi tehdä mitään, paitsi vaihtaa kaverin toiseen. Et lainaa ensi kerralla. Hän lainaa vanhemmiltaan rahat. Olisi järkevämpää antaa joku raha, koska "lainaaja" ei usein maksa takaisin.