Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

teen lapsen, antakaa minulle tarvikkeet lapselle ja vaatteita!!

Vierailija
17.09.2006 |

lahjoitetaan- osastolla on taas idioottius huipussaan:

joku 18v. opiskelija kertoo lasketun aikansa olevan 13. 2 ja kertoo että ei rahat riitä nyttenkään mihinkään, pyytää lahjoittamaan kaikkea lapselle---myös AUTON TURVAISTUIMEN!!

voi vittu jos on noin köyhää, niin eikö voi olla tekemättä lapsia kärsimään?

ja mikä hemmetin " köyhä opiskelija" ??

autoon on varaa, mutta ei lapsen perustarvikkeisiin!!

grrrr.

juuri siivosin lapsen vaatekaapin ja lelukaapin, ja luettuani tuon viestin, kannoin kaikki roskiin. olin aikonut laittaa ne lahjoitusosastolle, mutta alkoi niin suoraansanoen vituttamaan tuollainen hölmöys ja pummaaminen, että vein 2 jätesäkillistä ihan siistejä vaatteita ja leluja roskiin. menkööt kaivamaan sieltä, jos on tuollaisia pummeja

kiitos ja näkemiin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit vienyt vaikka kierrätyskeskuksen tai UFF:n laatikkoon. Ei nyt roskiin ois kannattanut viedä kuitenkaan.

Itse en tunne kamalan köyhiä opiskelijoita. Useimmat käyvät töissä, en tunne ketään, joka nostaisi opintolainaakaan, jotkut jopa tienaa niin paljon, etteivät ota vastaan opintotukeakaan.

Vierailija
2/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa asumaan tänne, täällä välimatkat n. 20 km joka paikkaan eikä julkisia kulje. Pakko olla auto jos aikoo koulussa, kaupassa ja kirjastossa käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo lahjoituksia pyydetään palstat ovat aika uskomattomia. Ihmisillä on otsaa ja röyhkeyttä pyytää tosi isojakin juttuja, kotiin tuotuina ja virheettöminä, uusimpina malleina mielellään kiitos...

Tuollaisenkin ilmoituksen voisi muotoilla niin, ettei se kuulosta röyhkeältä. Että odotan lasta ja rahat ovat tiukilla, kaikki apu otettaisiin kiitollisuudella vastaan.

Vierailija
4/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä heitit roskiin?

Olisit vienyt kierrätykseen tai lahjoittanut turvakotiin, neuvolalle tms.

Ja ei meilläkään ole autoa mutta pakko oli vauva sieltä laitokselta jotenkin kotiin saada. Taksilla tai laina-autolla kulkiessa se kaukalo on oltava olemassa. Meillä on molemmilla lapsilla istuimet, vaikka emme autoa omistakaan. Muutaman kerran vuodessa tulee kuitenkin lainattua tai vuokrattua auto ja käytyä satojen kilometrien reissa.

Ja jos pyytää lahjoituksena käytettyä kaukaloa, viittaa se kyllä siihen että ei ole varaa mihinkään priimakuntoiseen, sillä käytetty kaukalo - etenkin tuntemattomalta, on aina riski lapsen turvallisuuden kannalta. Tulitko ajatelleeksikaan?

Vierailija
5/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kelpaa mikä vaan..

Vierailija
6/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska meillä on määräaikainen vuokrasoppari ja hyvä, halpa asunto. lisäksi lasten hoitopaikka on lähellä, ettei heidän tarvi kärsiä pitkistä matkoista.

Vierailija
7/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä sitten ota vastaan 500euron seteleitä pienempiä summia.

Vierailija
8/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ymmärrän ettei kaikilla ole varaa, mutta tinkiköön sit muusta. Itsekkin koulunpenkiltä äplomalle jäin ja itse olemme tavarat hommanneet, ja isovanhemmat ostaneet jotain.

Vierailija
9/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ylimääräistä vaatetta ja tavaraa on nurkissa. Niihin ei kannata panna sitä aikaa, joka myymisessä tuhraantuu, eikä poiskaan viitsisi käypää tavaraa heittää.

Kesällä näin ilmoituksen, jossa joku kyseli ilmaiseksi tuplarattaita. Minä laitoin viestin, että meiltä saa ihan kunnolliset, kulkevat ja käypäiset, kunhan tulee hakemaan. Tää vaunujen tarvitsija kehtasikin ruveta pyytämään kuvaa sähköpostiin ja sitä ivelä sitä, että vien rattaat hänelle! Toiselle puolelle Helsinkiä.

Vierailija
10/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunuja, yksi toope idiootti kysyi multa että maksanko hänen postikulunsa? Joo, lentäen riennän... mä en ilmoita täällä enkä netissä yleensä koska kaikenlaiset idioottipummit ne ottaa. Annan hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
11/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus paikallislehden palstalle ilmoituksen että: Otetaan vastaan/ostetaan halvalla syöttötuoli. Sain kaksi ilmaiseksi ja yhdestä maksoin 5 e. Kaksi vietiin isovanhemmille ja yksi kotiin. Kotiin tuotu hajoi n. vuoden kuluttua, mutta eipä ollut enää käyttöäkään.

Emme ole mitenkään köyhiä, mutta en halunnut ostaaa syöttötuolia sillä käyttöaika on vähäinen eikä tilaa säilyttää, joten se olisi muutenkin päättynyt takaisin kierrätykseen paitsi että nyt roskiin kun hajosi.

Enkä kitissyt mitään uusia malleja ym. vaan otin vastaan mitä tarjottiin.

Mielestäni tein palveluksen molemmille osapuolille. Itse olen vastaavasti lahjoittanut tarpettomia kodinkoneita. Eikä tullut mieleenkään katsoa hakijan varallisuutta.

Halusin vain sanoa, että ilmainen tavara kelpaa myös niille, joilla on rahaa, mutta rahalle on muutakin käyttöä. Eikö se ole pääasia, että pääsee itse siitä eroon ja tekee jonkun onnelliseksi.

Sen toki myönnän, että kun pyytää jotakin, ei voi vaatia parasta laatua ilmaiseksi!

Vierailija
12/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

16.09. 22:08

jos edes jotakin sais (pori)

olen 18 vuotias esikoistani odottava (la 13.2) opiskelija, eikä rahat tunnu mihinkään riittävän niin ajattelin nyt kokeilla tätä kautta et olisko kenelläkään lahjoitettavana

* pinnasänkyä (ei miel valkoista)

* hoitopöytää/laatikostoa

* auton turvaistuin

* vaatteita (!)

* vaunua

Vierailija
13/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistakaa antaa mahd. uutta.

Vierailija
14/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tutuille, mutta kuitenkin. Mitäs vikaa siinä on? En mä näe mitään syytä nyhtää niistä tavaroista sitä muutamaa kymppiä enkä jaksa kaupata huutonetissäkään... Enkä mä näe mitään vikaa siinä että joku pyytää lahjoittamaan, se joka ei halua lahjoittaa, ei sen tarvitse sitä tehdä. Jos joku ei halua valkoista sänkyä niin ei se mua haittaa, eihän sitä ole pakko ottaa vastaan, kyllä ehkä joku muu tarjoaa sitten puunväristä tai vaikka lilaa. Ja jos ei tarjoa niin olkoon ilman.

Vierailija
15/15 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olisi saanut vaunutkin 3e hintaan,aivan ehjät ja siistit vielä.Mutta tietysti jos pitää olla uusinta emmaljungaa niin ei ehkä sellaisia löydy lahjoitukssina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi