Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan neljättä

Vierailija
13.04.2015 |

Ja yllätyin kun ei taaskaan tarvi tehdä sokerirasitustestiä.
Oon lukenu että se on monen mielestä ällöä ja varauiduin jo siihen että nyt se on pakollinen kaikille.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ja BMI?

Vierailija
2/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kaas,ku odotin 'vasta'neljättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sehän on viel melko helppoo,ku neljättä odottaa.

Vierailija
4/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 ja bmi 25.
Olin vaan aijemmin lueskellut että se testi olis pakollinen kaikille Vaikka ei kovin ylipainonen olisikaan.

Vierailija
5/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni pakollinen yli 35v ja BMIyli 30. Nro 2.

Vierailija
6/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Neuvolassahan meinas heti laittaa sen ajan sinne testeihin vaikkei oltu painoakaa katottu.
Mut sit kun siinä totesin ettei ookkaa viel kertaakaa tarvinnu sitä tehä, niin katottii mitä painan ja päätti sit ettei tarvi testiä tehdä.

Vierailija
7/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän paikkakunnalla sokerirasitus tehdään kaikille yli 25-vuotiaille odottajille.

Vierailija
8/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehty. Ei oo mitenkään paha, oot sen 10 vai 12 tuntia eka syömättä ja sitten aamusta menet testiin. Juot sokerilitkua ja käyt odottelemaan, itse pyydän aina päästä lepäämään koska tulee helposti huono olo. Pari tuntia lepäillään, itse ainakin nukun ja hoitaja käy välillä herättelemässä kun mitataan verensokeriarvo. Onhan se litku aika imelää mutta ei sitä ole kuin trippimehun verran.

Vierailija
9/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tehty ekan kanssa (-08), tokan kanssa tehtiin (-11) ja nyt odotan kolmatta ja ei tehdä.

Ekan sain 27v, tokan 30v ja nyt olen 33v. BMI minulla ollut kaikkien kohdalla 20 luokkaa. En vieläkään tajua, miksi tokan kanssa tehtiin.

-Vantaalainen-

Vierailija
10/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeastihan raskausdiabetes voi olla, vaikkei ylipainoa oliskaan. Mä joudun käydä kahdesti raskauden aikana, kun yhdessä raskaudessa ollu yks arvo yli rajan. Missään muissa mittauksissa ei ollu poikkeamia, eikä ikinä sokeria pissassa. Nytkin kävin joskus rv14 kieppeillä ja ku arvot oli reilusti alle rajojen, pitää käydä uudelleen rv 22-26 välillä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi