Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuuko muiden teini ikäiset näin...

Vierailija
13.04.2015 |

Saattaa esim sanoa vanhemilleen suoraan että"tyhmä etkö tajua" tai täytyykö kokoajan olla tietokoneella tai katsoa tv:tä. Tai jotain tuollaista

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällästä kuuluu " hei kyrpähomo, tuu kattoo tämä video !) -Sellasta teiniläpää:|

Vierailija
22/23 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olin pahalla päällä teininä, saatoin puhua noin ja telkusta ja tietokoneesta saatoin tapella kun meillä ei ollut kun yksi telkkari ja jos sieltä olisi just tullut mun ohjelma jota en sitten saanut katsoa tai jos olisi pitänyt päästä koneelle vaikkapa meseen sillä sekunnilla ja äiti pelasi tyyliin farmvilleä koneella. Eipä siihen mikään puuttuminen auttanut jos tarpeeksi kiukutti teiniä.

Nyt kuusi vuotta myöhemmin kyllä harmittaa että miten on tullut puhuttua välillä tosi epäkunnioittavasti vanhemmille, enkä todellakaan halua omien lasten puhuvan aikanaan niin. Onneksi kuitenkin sitä järkiintyy useimmiten iän myötä ja puhetyyli fiksuuntuu, itselläni ainakin kävi niin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:47"]

Eihän tuo vielä mitään. Minua naurattaa vieläkin esiteini, joka ei kohottanut katsettaan tietokoneen näytöltä, kun ojensi toisen kämmenensä minua kohti saatesanoin: talk to my hand. Nykyään vierailen nuoremman huoneessa max 5 sek ja saan jo ulosmenotoivotuksen 'näkyy'.

[/quote]

Itse veisin koneen siltä seisomalta lukkojen taakse. Omassa kodissani minähän nyt vaan en kuuntele vittulua keneltäkään. Piste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi