Heräisikö sinun epäilyksesi?
Mies on vaihtanut puhelimensa salauskoodin. Sattumalta näin kun laittoi entistä monimutkaisemman koodin kun puhelimensa avasi.
Meillä on mennyt paremmin kuin ennen jo viikkoja...
Taustalla yksi salasuhde miehellä, josta aikaa jo pari vuotta. Olen luottanut 100%, mutta nyt kun näin hänen muuttaneen koodin niin epäilyt heräsi heti... Olenko vainoharhainen???
Kommentit (31)
Muakin kiinnostaa muiden mielipiteet tästä. Itse TOIVON että sinä olet vainoharhainen. Kuten minä.
Nimin. Samassa veneessä
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:06"]Tutki puhelin. sittenpähän tiedät.
[/quote]
Enpäs tutki, kun en tiedä koodia. Muuten kyllä tsekkaisin, koska minusta jotain täytyy salata jos yhtäkkiä muuttaa koodinsa. ap
Totta tuo.
Itsellä salasuhde ollut vuoden ja kyllä vahdin puhelinta kuin haukka. Samoin myös toinen osapuoli joka myös varattu.
Koodia vaihdellaan vähän väli. Aikaisemmin ei ollut mitään koodeja.
Ota puheeksi! Kun sopiva tilaisuus koittaa, kerro miehelle että olet huomannut hänen laittaneen monimutkaisen koodin (kysys syytä), ja sano, että haluat tarkistaa puhelimen, koska luottamuksesi ei ole palautunut miehen salasuhteen jäljiltä.
Jos mies ei suostu luovuttamaan puhelinta katsastukseen (tai haluaa siivoilla ensin) niin jokin on vialla. Jos mies osaa perustella koodin ja saat puhelimen tutkittavaksi, eikä mitään löydy, niin ei kai siinä sitten mitään.
Äänestäkää nyt vähän riehakkaammin:
Peukku ylös = mies on kelju petturi
Peukku alas = ap on vainoharhainen
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:21"]Ota puheeksi! Kun sopiva tilaisuus koittaa, kerro miehelle että olet huomannut hänen laittaneen monimutkaisen koodin (kysys syytä), ja sano, että haluat tarkistaa puhelimen, koska luottamuksesi ei ole palautunut miehen salasuhteen jäljiltä.
Jos mies ei suostu luovuttamaan puhelinta katsastukseen (tai haluaa siivoilla ensin) niin jokin on vialla. Jos mies osaa perustella koodin ja saat puhelimen tutkittavaksi, eikä mitään löydy, niin ei kai siinä sitten mitään.
[/quote]
Tämä on järkevä neuvo, näin haluaisinkin tehdä. Kuitenkin jotain galluppia suuntaan tai toiseen kaipaisin tueksi. ap
Voiko Samsungissa olla joku salauskoodi erikseen säpoon tms.? Siis se näytölle vedettävä kuvio?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:03"]Mies on vaihtanut puhelimensa salauskoodin. Sattumalta näin kun laittoi entistä monimutkaisemman koodin kun puhelimensa avasi.
Meillä on mennyt paremmin kuin ennen jo viikkoja...
Taustalla yksi salasuhde miehellä, josta aikaa jo pari vuotta. Olen luottanut 100%, mutta nyt kun näin hänen muuttaneen koodin niin epäilyt heräsi heti... Olenko vainoharhainen???
[/quote]
Olet niin kuin luottanut vaikka toinen on kusettaja. Just
Minusta ei voi syyttää vainoharhaiseksi jos asiassa on ennenkin ollut jotain hämärää. Silloin on ihan syystä epäilevä. Eri asia sitten onko epäilyssä perää, sen voi selvittää kysymällä puhelin nähtäväksi.
En usko että häräisi epäilyjä, mikäli edes huomaisin koodin vaihtamista.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:24"]Voiko Samsungissa olla joku salauskoodi erikseen säpoon tms.? Siis se näytölle vedettävä kuvio?
[/quote]
Näytöllä vedettävän kuvion saa kai vain aloitusnäyttöön, se voi olla numerosarjakin. On sit erikseen salasanasovelluksia, joilla saa spostit yms lukkoon. Ne on yleensä kirjain/numerosalareita.
Olen nainen. Itselläni oli taannoin salasuhde. Nyttemmin päättynyt, mutta olen silti varuillani kännykkäni kanssa. Miehet saattavat kömpiä koloistaan viestittelemään pitkänkin ajan jälkeen, varsinkin keväällä. Eli voi olla, että miehesi vain suojaa perherauhaa.
Olisin lähtenyt jo siitä ekasta kerrasta.
Tiesitkö entisen koodin, saitko tarkistaa puhelimen halutessasi? Jos et, niin mitä merkitystä koodin vaihtamisella on?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:31"]Tiesitkö entisen koodin, saitko tarkistaa puhelimen halutessasi? Jos et, niin mitä merkitystä koodin vaihtamisella on?
[/quote]
Tiesin koodin oman mielenrauhani vuoksi; eli jos epäilyttäisi pääsisin tarkistamaan. Tätä optiota en käyttänyt.
En tutki mieheni puhelinta, en tiedä koodejaan tai niiden vaihtamisia. Jos epäilen pettämistä, kysyn suoraa enkä tongi todisteita.
Tutki puhelin. sittenpähän tiedät.