Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten kauan lapsella voi olla ns. " vauvan tukka"?

Vierailija
13.04.2015 |

Kokemuksia? Meillä on 3v tytär jolla edelleen harva & hapero tukka joka jatkuvasti taussa!
6v isosiskoll taas ohut mutta runsas, lapaluiden alle yltävä tukka ja tuntuu Kurjalta kun pienempi haluaisi myös letin tai pinnejä :-(
Kun ei siinä päässä pysy mikään!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään kellään muulla ei ole samaa ongelmaa :/ pidämme nyt tukkaa lyhyenä ja toivomme että vahvistuu!

Ap

Vierailija
2/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se välttämättä vahvistu. Voihan olla luonnostaan harva ja ohut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun reilu 3-vuotiaalla pojalla ei ainakaan ole ollut enää vähään aikaan vauvatukkaa. Olemme kyllä pitäneet tukkaa lyhyenä, eli on leikattu usein, josko sillä olisi jotain vaikutusta asiaan..

Vierailija
4/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vahvistu tytön hiukset vasta 5-6v iässä. Leikattiin polkkatukka ihan pienenä ja pidettiin siinä mitassa, kunnes oli paksuuntunut. Sitten annettiin vasta kasvaa, kun ei ollut ohut hiirenhäntä enää.

Vierailija
5/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi hiukset kasvamaan kunnolla joskus 3-4 vuotiaana. Nykyisin on paksut ja tuuheat hiukset

Vierailija
6/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vieläkin sivuilta vauvatukkaa ja ikää yli 30v. Eks kellään muulla oo?What!?Voi mua:')

Vierailija
7/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain ei tukka ikinä vahvistu, on paljon aikuisia joilla hyvä kun päänahka ei läpi loista kun on niin hienoa hiusta pää täynnä.

Vierailija
8/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri-Helenalla on edelleen vauvantukka

Vierailija
9/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 4-veeltä ei ole leikattu otsatukkaa koskaan eikä vieläkään yllä korvien taa. Uutta hiusta on ruvennut kyllä tulemaan eli kyllä hänenkin tukka selvästi on tuuheutumassa.

Vierailija
10/10 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata. Kolme vuotias tyttö minullakin ja lyhyet haivenet vain. Onneksi tyttö ei ole kaipaillut hiuksia. Kaksi vuotiaana alkoi kasvaa, siihen asti vaaleata siilitukkaa ei edes huomannut, nyt hiukset sentään huomaa. Mutta ponnarin ja letin laitosta ei toivoakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme