Tunteiden kuolettaminen
Kehitin vahvoja tunteita työkaveriini ja ylitin jollain tasolla parisuhteeni rajoja. Mieheni tietää asiasta ja haluan jatkaa parisuhdettani mieheni kanssa. Emme enää työskentele samassa paikassa tai pidä yhteyttä tämän työkaverin kanssa, mutta en saa ajatuksia ja tunteita kuoletettua. Mikä tähän auttaa, miten omia ajatuksiaan voi muokata?
Kommentit (9)
Pettäjä on aina pettäjä. Jätä miehesi.
Se menee itsestään ohi. Minäkin ihastuin työkaveriin ja nyt kun aikaa on kulunut, ihmettelen vain miksi niin kävi. Mitä olen siinä tyypissä nähnyt. Ei olla enää samassa työpaikassa.
Kieltämällä ne eivät ainakaan lähde.
Sinun on hyvä käsitellä ne läpi. Tunnustella miltä tuntuvat….
Pahalta hyvältä ahdistavalta… miltä?
Tupsahtavat pintaan aikansa.
Aikasi käsittelet.
Kai siinä joku juttu oli, kun ajauduit tai annoit ajautua.
Mitä sinä nyt haluat?
Vierailija kirjoitti:
Pettäjä on aina pettäjä. Jätä miehesi.
En halua, ja mieheni haluaa myös saada parisuhteen toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämällä ne eivät ainakaan lähde.
Sinun on hyvä käsitellä ne läpi. Tunnustella miltä tuntuvat….
Pahalta hyvältä ahdistavalta… miltä?Tupsahtavat pintaan aikansa.
Aikasi käsittelet.
Kai siinä joku juttu oli, kun ajauduit tai annoit ajautua.Mitä sinä nyt haluat?
Ajatukset tuntuvat pahalta, koska haluan saada parisuhteeni mieheni kanssa toimimaan ja pitää perheen kasassa. Olemme
käsitelleet mieheni kanssa asiaa ja tiedostaneet, miksi näin pääsi tapahtumaan ja työstäneet näitä haasteita. Tiedostan, että tunteet tätä toista kohtaan ovat todellisia, mutta rakastan miestäni, enkä ole valmis luopumaan hänestä ja perheestä. Siksi haluan tunteet toista kohtaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Se menee itsestään ohi. Minäkin ihastuin työkaveriin ja nyt kun aikaa on kulunut, ihmettelen vain miksi niin kävi. Mitä olen siinä tyypissä nähnyt. Ei olla enää samassa työpaikassa.
Kauan sinulla asiassa kesti ja kuinka itsesi kanssa tilannetta käsittelit?
Jos kehitit tunteesi itse. Sano itsellesi että valetta oli kaikki.